مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. مهر 1396 - 23:00   |   کد مطلب: 22765
دانشجومعلمان دانشگاه شهید رجایی با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در این دانشگاه از مشکلات خود سخن گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وزیر آموزش‌وپرورش روز گذشته دیداری را از دانشگاه شهید رجایی داشت، اما این دیدار محفلی شد تا دانشجومعلمان دانشگاه شهید رجایی از مسائل و مشکلات خود سخن بگویند.

مسائل و مشکلاتی که مهمترین آن پیرامون امکانات رفاهی بود و در این میان دانشجویان ورودی سال 96، تنها با گذشت سه هفته از سال تحصیلی جدید از مشکلاتشان می‌گویند.

تعدادی از دانشجویان ورودی سال 96 در توصیف مشکلات خود به خبرنگاران گفتند: «ما حدود 100 نفر دانشجوی ورودی جدید هستیم که هیچ خوابگاهی به ما نداده‌اند، دخترانی هستیم که از شهرستان برای تحصیل به تهران آمده‌ایم اما دانشگاه خوابگاهی را در اختیار ما قرار نداده است و شب‌ها را در منزل بستگان یا در بخش مهمانان خوابگاه ساکن هستیم که تعداد زیادی در این بخش حضور دارند و به‌ازای هر شب 5 هزار تومان پرداخت می‌کنیم. مسئولان هم می‌گویند "فعلاً خوابگاه خالی نداریم و اگر خالی شد در اختیارتان قرار می‌دهیم و خودتان باید محلی را برای سکونت پیدا کنید"».

تعدادی از دانشجویان ورودی سال 94 نیز به مشکلات خوابگاه‌ها از جمله نداشتن تخت در برخی اتاق‌ها اشاره کرده و می‌گویند: هشت نفر را در اتاق‌های 4نفره اسکان داده‌اند، برای رفت‌وآمد به دانشگاه سرویس نداریم و در حالی که ابتدایی‌ترین امکانات رفاهی را نداریم برای ما باغ پرندگان درست کرده‌اند.

دانشجویان با تجمع در اطراف وزیر تلاش داشتند مشکلات خود را بازگو کنند و در این میان اعتراضاتی نیز شکل گرفت.

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار