مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. مهر 1396 - 13:35   |   کد مطلب: 22596
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت: به دانشجویان بومی دارای سهمیه بومی قبولی، خوابگاه اختصاص نمی‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از خبرگزاری دانشجو، رسول عمادی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در خصوص اختصاص خوابگاه به دانشجویان بومی اظهار کرد: همانطور که در دفترچه کنکور ذکر شده است دانشگاه بوعلی‌سینا برای در اختیار گذاشتن خوابگاه محدودیت دارد و قادر به ارائه خوابگاه به همه دانشجویان نیست.
عمادی با بیان اینکه به دانشجویان بومی دارای سهمیه بومی قبولی، خوابگاه اختصاص نمی‌یابد افزود: در صورت وجود خوابگاه اضافی و ظرفیت خالی به دانشجویان بومی نیز خوابگاه اختصاص می‌یابد.
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا با اشاره به اینکه از ظرفیت خوابگاه‌های خصوصی نیز بهره‌مند خواهیم شد تصریح کرد: دانشگاه بر هزینه خوابگاه‌های خصوصی نظارت دارد و شورای ارزیابی خوابگاه‌ها نیز بر اساس درجه‌بندی نرخ‌گذاری کرده و با متخلفان برخورد می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه سازمان سنجش اعلام نتایج کنکور سراسری را دیر اعلام کرد گفت: بر این اساس تعداد زیادی از دانشجویان ثبت‌نام کرده و تعدادی هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند که در حال مدیریت دانشجویان جدیدالورود هستیم.
عمادی در پایان خاطرنشان کرد: احتمال اینکه تعدادی از دانشجویان ثبت‌نام نکرده و تعدادی انصراف دهند وجود دارد و بر این اساس طی چند روز آینده برای در اختیار گذاشتن خوابگاه‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار