مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. مهر 1396 - 13:39   |   کد مطلب: 22597
حجت‌الاسلام محمدی گفت: دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام‌نور استان همدان به سفر عتبات عالیات اعزام خواهند شد که برای شرکت در این سفر یک‌میلیون‌ تومان وام اعطا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام رضا محمدی مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان همدان با اشاره به اعزام دانشجویان دختر و پسر به سفر عتبات عالیات افزود: ثبت‌نام دانشجویان از یکم مهرماه آغاز شده و تا ششم مهرماه ادامه دارد.
محمدی با بیان اینکه محدودیتی برای شرکت دانشجویان در این سفر وجود ندارد گفت: دانشجویان برای ثبت‌نام می‌توانند به نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان مراجعه کنند.
مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان همدان با بیان اینکه هزینه هر دانشجو برای شرکت در این سفر یک‌میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود یادآور شد: ستاد عتبات عالیات دانشجویان برای شرکت دانشجویان در این سفر معنوی یک‌میلیون‌ تومان وام اعطا کرده و فقط 200 هزار تومان برعهده دانشجوست.
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع و مسابقات مختلف برای دانشجویان ادامه داد: دانشجویان علاوه بر کربلای معلی به سامرا، نجف و کاظمین نیز اعزام خواهند شد.
محمدی با بیان اینکه برگزاری مراسم معنوی و برنامه‌های زیارتی باعث تقویت بنیه دینی دانشجویان می‌شود تصریح کرد: به طور حتم این بستر زمینه‌ای برای افزایش اعتقادات دینی و مقابله با ترفندهای دشمن خواهد بود.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار