به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 18. شهريور 1391 - 15:32   |   کد مطلب: 2269
مسئول واحد علمی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی گفت:گروه علمی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از کلیه علاقه مندان به چاپ مقاله در مجله مطالعات علمی دعوت به عمل می آورد
فراخوان بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی برای چاپ مقالات علمی

به گزارش صدای دانشجو حمیدرضا عسگری مزین در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو گفت :از تمامی عزیزانی که تمایل دارنددر مجله ی علمی بسیج دانشجویی همکاری داشته باشند دعوت به عمل می آید با در نظر گرفتن شرایط ذیل مقالات خود را به دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا واقع در پردیس دانشکده علوم دانشگاه بوعلی سینا تحویل دهند
وی گفت :این مجله آماده انتشار مقالات در زمینه های علمی تخصصی, فرهنگ سازی و سیاست گذاری علم, دانشگاه و جنبش نرم افزاری, دانشگاه و تولید ملی, ارتباط صنعت و دانشگاه و صنعت های دانش بنیان و دانشگاه و اقتصاد مقاومتی می باشد.
مسئول واحد علمی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت:طبق مصوبه شورای علمی پژوهشی دانشگاه, دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که موفق به چاپ مقاله در این مجله شوند, با نظر سردبیر می توانند از 25% نمره تشویقی موثر در پایان نامه برخوردار شوند.
شرایط مقالات:

مقاله می بایست دارای بخش چکیده باشد.

متن مقاله به صورت ترجمه, تالیف و یا گردآوری از مراجع معتبر بوده ومجله از پذیرش مقالات کپی برداری شده از اینترنت و ... معذور می باشد.

ذکر مراجع در انتهای مقاله الزامی است.

لازم است قبل از ارسال, مقاله توسط استاد راهنما و یا یکی از اساتید هیئت علمی دانشگاه بازخوانی و از نظر علمی تایید شود و تاییدیه به همراه مقاله ارسال شود. بدیهی است در غیر اینصورت مقاله مذکور در این مجله به چاپ نخواهد رسید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار