مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. شهريور 1391 - 18:49   |   کد مطلب: 2272
نماینده سابق مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صدای دانشجو :نقدی که همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری باشد و از سر دلسوزی انجام شود قطعا تاثیر گزار خواهد بود.
گفت وگوی صدای دانشجو با سید کاظم حجازی

سید کاظم حجازی به مناسبت افتتاح پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی صدای دانشجو گفت:یکی از ابزار های مهم ارتباط در حوزه علم و تکنولوژی برخورداری از سیستم های مجازی است که قابلیت دسترسی برای افراد تحصیل کرده  را سهل الوصول تر  کرده است و دانشجویان راغب تر هستند که از این نوع امکانات بیشتر بهره برداری کنند تا مطالب مکتوب و نوشتاری،لذا هر میزان که این مهم مهیا شود یقینا اثر گزاری بین جامعه هدف که همان دانشجویان هستند مطلوب تر خواهد بود.و قطعا این پایگاه دانشجویی در فضای  مجازی اگر بتواند این مهم  را به واقعیت تبدیل کند یک گام مهم را در راستای آرمان های جمهوری اسلامی برداشته است

وی در پاسخ به  حضور دانشجویان در حوزه نقدو بررسی مسئولان  گفت:مهم ترین نکته ای که در این بحث وجود دارد این است که ما میخواهیم به چه هدفی  برسیم. انتقاد نباید به گونه ای باشد که موجب تهمت و افترا و رنجش خاطر دلسوزین نظام شود بلکه بایذ با هدف ترغیب و تشویق مسئولین باشد. و اگر این نقد در جهت منویات مقام معظم رهبری باشد قطغا تاثیر گزار و مطلوب خواهد بود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دست اندر کاران  این پایگاه اطلاع رسانی ابراز امیدواری کرد صدای دانشجو بتواند یک رسانه  به واقع دانشجویی باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار