مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. مهر 1396 - 9:15   |   کد مطلب: 22786
دانشجویان برای ثبت نام اربعین می توانند در سامانه ی سقا نور به نشانی www.sagha-noor.ir ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، مرتضی اردلان مسئول فرهنگی ناحیه ی بسیج دانشجویی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت : در بحث اربعین حسینی ویژه ی دانشجویان جلسات ستادی کشوری از اواسط مرداد ماه آغاز شده و نتیجه به اینجا رسیده که نواحی بسیج دانشجویی با محوریت فرهنگی اجتماعی ستاد های استانی را تشکیل بدهند ، در هر دانشگاه بسیج دانشجویی نماینده ای داشته باشد که پیگیر بحث مجوز خروج دانشجویان از کشور باشد.

 

 

وی افزود : در بحث صدور ویزا و اعزام کاروانی دانشجویان تمهیداتی در نظر گررفته شده که بنده مجموعا اقدامات ناحیه ی دانشجویی استان همدان را ذکر میکنم : در طی یک ماه گذشته ستاد دانشجویی اربعین تشکیل شد ، این ستاد ترکیبی از ده نفر از دانشجویان حال حاضر و ادوار گذشته ی بسیج دانشجویی بود که با قوت به فعالیت مشغول شدند.

 

اردلان ادامه داد : دانشجویانی که در بخش های مختلف دارای تجربه هستند به کار گیری شدند و در بحث روابط عمومی و پاسخ به سوالات دانشجویان ، صدور ویزا ، اعزام و سایر موارد مشغول فعالیت شدند.

 

 وی گفت: برای آسان شدن روند کار  دفتری برای ستاد اربعین در حال راه اندازی است که دانشجویان مستقیما به این دفتر مراجعه می کنند ،و همچنین در هر دانشگاه بسیج دانشجویی یک نماینده به عنوان مسئول ستاد اربعین دانشگاه در نظر گرفته است .

 

 

مرتضی اردلان ادامه داد : دانشجویان برای ثبت نام اربعین میتوانند در سامانه ی سقا نور به نشانی www.sagha-noor.ir ثبت نام کنند و پرینت فرم تعهد را دریافت میکنند و با یک نفر ضامن و با همراه داشتن شناسنامه ، کارت ملی و کپی این مدارک به دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه مراجعه کرده و آنجا بعد از تایید مدارک مشکل خروج از کشور دانشجو برطرف خواهد شد.

 

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار