مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. مهر 1396 - 20:04   |   کد مطلب: 22825
در واکنش به اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا صورت میگیرد:
تجمع اعتراض آمیز دانشجويان دانشگاه بوعلی در پاسخ به سخنان ترامپ
دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در اعتراض به سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص استراتژی این کشور درباره جمهوری اسلامی ایران تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، دانشگاهیان دانشگاه بوعلی سینا در اعتراض به سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص استراتژی این کشور درباره جمهوری اسلامی ایران تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.

روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا زمان و مکان این تجمع اعتراضی را یکشنبه 23مهر بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه اعلام کرده است.

دکتر عروتی موفق، عضو هیات رئیسه و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها در واکنش به رئیس جمکهور آمریکا  گفته که مجموعه دانشگاه بر خود لازم می‌داند در حمایت از منویات رهبری، سیاست‌های دولت و از همه مهمتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی حق‌طلب، تجمع دانشجویی علیه سخنان ترامپ برگزار کند.

بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان و جامعه اسلامی دانشجویان نیز از جمله تشکل های دانشجویی هستند که از برگزاری این تجمع حمایت کرده و از دانشجویان درخواست حضور در این تجمع را داشته اند.

برگزاری تجمع اعتراضی در دانشگاه بوعلی سینا همزمان با سایر دانشگاه های کشور خواهد بود و در این تجمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز شرکت خواهند داشت.

گفتنی است رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی زنده خود ملت ایران را یک ملت تروریست نامیده و سپاه پاسداران را به حمایت از تروریست ها متهم کرده بود. او همچنین خلیج فارس را خلیج عربی خطاب کرده بود که همچنان واکنش ها به سخنرانی ترامپ ادامه دارد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار