مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. آبان 1396 - 20:45   |   کد مطلب: 22965
به دلیل اینکه حجت الاسلام سندگل برای جلوگیری از اصابت قمه به همسرش وی را در آغوش گرفته و بدنش را سپر می‌کند تمام ضربات به بدن این روحانی وارد می‌شود که از ناحیه صورت، گردن، کتف، پهلو و بازو مصدوم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، امیر هادیان از همراهان روحانی مجروح شده به دست اراذل و اوباش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تهران نیوز ، در رابطه با روحانی که شب گذشته مورد حمله قرار گرفته بود، اظهار داشت: این حمله از سوی همسایه طبقه پایین حاج آقای سندگل و در درون ساختمان محل سکونتشان رخ داده است و طبق اظهارات پلیس، فرد ضارب در بازجویی‌ها ادعا کرده است که شیطان به من الهام کرد به او حمله کنم.

هادیان با اشاره به اینکه در زمان حادثه حجت الاسلام سندگل به همراه همسر خود در حال خروج از منزل بوده‌ است گفت: پس از عبور از مقابل منزل فرد ضارب که جواب سلام حاج آقا را هم داده است ناگهان با ضربه مشتی به سمت این روحانی حمله کرده سپس سعی می‌کند با قمه ضرباتی به این دو نفر وارد کند.

وی افزود: به دلیل اینکه حجت الاسلام سندگل برای جلوگیری از اصابت قمه به همسرش وی را در آغوش گرفته و بدنش را سپر می‌کند تمام ضربات به بدن این روحانی وارد می‌شود که از ناحیه صورت، گردن، کتف، پهلو و بازو مصدوم شده است.

هادیان با اشاره به اینکه دستور ترخیص این روحانی مجروح از بیمارستان صادر شده است گفت: به دلیل شدت جراحت صورت مضروب، پزشکان احتمال می‌دادند اعصاب قطع شده و نصف صورت فلج شود اما الحمدلله مشکلی در این رابطه نبوده و خطر برطرف شده است لذا پزشکان پس از درمان و پانسمان جراحات وی را مرخص کرده‌اند.

گفتنی است حجت الاسلام مصطفی سندگل که در این حادثه مجروح شده است، از طلاب حوزه علمیه قائم چیذر است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار