مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. آبان 1396 - 23:27   |   کد مطلب: 23034
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعا در حق اغلب افرادی که نامشان به عنوان نجومی بگیر آورده شده است ظلم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی درباره تخفیف مجازات نجومی بگیران و درخواست بازگشت پول توسط عده ای از آنها به خبرنگار تیتر1، گفت: عده ای حقوق های نجومی گرفتند، افراد بسیار انگشت شماری بودند و خارج از چارچوب ضوابط باید با آنها برخورد کنند و برای نظام جمهوری اسلامی هم برازنده نبود که این اتفاق بیفتد.

اکبریان افزود: واقعا در حق اغلب افرادی که نامشان به عنوان نجومی بگیر آورده شده است ظلم شد. همانطور که در حق نظام ظلم شد که نجومی بگیران نباید نجومی حقوق می گرفتند، چرا که مدیر عامل بانک می گوید قبل از من هم 4 مدیر عامل دیگر نیز این حقوق را می گرفتند و مصوبه هیات مدیره بوده و من که نگفته ام به من حقوق بدهید، به این بانک آمده ام و به من گفتند بر اساس مصوبه هیات مدیره و مجمع عمومی بانک ها اینقدر حقوق شماست؛ من چکار کنم؟ سپس اسم مرا اعلام کرده و آبروی مرا برده اند.

وی اظهار داشت: آبروی یک مومن خیلی بالاتر از این است که حالا نمی دانم 50 میلیارد برگرداندیم ، 50 میلیارد برگرداندیم چند تا مدیرمان را خراب کردیم؟ اصلا لازم نبود اینقدر جنجال به پا کنیم. 4، 10، 50 نفر را گوششان را می گرفتیم برمی گرداندند. بردن آبروی مدیران را کار درستی نیست. حالا یک مجمع حقوق مدیری را تعیین کرده است و پس از اعلام به او مبلغ را برگردانده است اما وی را عزل کرده اند، گناه وی چه بوده است؟

اکبریان با اشاره به اینکه شاید این مدیر پدر شما بوده باشد تصریح کرد: مدیر می گوید بچه من مدرسه یا دانشگاه می رود به او می گویند پدرت نجومی بگیر است، کجا من نجومی بگیر بوده ام؟ اینها را هم شما در نظر بگیرید بعضی از این ها چنین آدم هایی هستند و مجمع عمومی قبل از ایشان هم تصمیم گرفته است و بعضی از آنها نیز شرکتند.

وی گفت: مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه 2 هزار میلیارد سود کرد و باید به این مدیر عامل تشویقی داد، اما با اعطای تشویقی وی را نجومی بگیر می دانند در حالی که با انتساب مدیر عامل جدید به واسطه عدم توانایی در پرداخت حقوق مجموعه در حال ورشکستگی است، این روند مناسب است؟ مملکت را داریم ورشکست می کنیم لذا شرکت تفاوت دارد. 

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان داشت: مدیران سیاسی مانند نمایندگان مجلس، وزرا، استانداران، مدیران کل، معاونین وزرا و ... باید حقوقشان نُرم داشته باشند و حق ندارند بیشتر بگیرند، یا باید مدیر سیاسی نشوند یا باید مانند مردم زندگی کنند اما مدیر کارخانه و شرکت تولیدی، بانک و بیمه تفاوت دارند چرا که مدیر عامل یک شرکت بیمه می تواند آن را به اوج برساند یا ورشکسته کند و اگر به اوج می رساند باید به وی تشویقی داد و در دنیا این روال است اما ما همه را نجومی بگیر می کنیم.

انتهای پیام/چ
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار