مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. آبان 1396 - 23:08   |   کد مطلب: 23061
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: رئیس جمهور با سخنانش نشان داد متوجه ذات پلید استکبار شده‌ و امیدواریم از این تجربه استفاده کند و به طرف مقابل بفهماند که مذاکرات مجدد با اروپا و آمریکا هیچ معنایی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حسین اخگرپور دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در خصوص نقض برجام توسط آمریکا، گفت: بارها از سوی رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام این هشدار داده شد که آمریکا قابل اعتماد نیست و جای خوشحالی دارد که آقای روحانی بالاخره متوجه این مسئله شد.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری کشورمان اخیرا از ایران به‌عنوان یک تجربه تلخ یاد کرد و گفت که کشورهای شرق آسیا مگر دیوانه‌اند که با دیدن بدعهدی‌های آمریکا با آنها وارد مذاکره شوند، این کاملا درست است ولی ای کاش رئیس‌جمهوری خودش هم در زمان مذاکرات از تجربه‌های گذشته استفاده می‌کرد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: سخنان اخیر رئیس جمهور نشان می‌دهد که وی و دولتمردان دیگر متوجه ذات پلید استکبار شده‌اند و امیدواریم از این تجربه استفاده کنند و به طرف مقابل بفهمانند که مذاکرات مجدد با اروپا و آمریکا هیچ معنایی ندارد.

اخگرپور یادآور شد: اگرچه برخی مسئولان دولتی کمی دیر متوجه دست‌های چدنی آمریکا شدند ولی انتظار می‌رود از این پس مواضع محکم‌تر و قاطع‌تری در مقابل استکبار جهانی بگیرند و اجازه هرگونه خیال پردازی را به آنها ندهند.

وی در خاتمه با بیان اینکه کاش مواضع دولت در مقابل آمریکا از ابتدا قاطعانه بود، گفت: دولت اگر از ابتدا همین مواضع محکم را در قبال آمریکا داشت، مسلما امروز شاهد گستاخی‌های آنها نبودیم، به هر حال هنوز هم دیر نشده و باید با قدرت هرچه تمام در مقابل آمریکا ایستاد.

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار