مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. آبان 1396 - 11:23   |   کد مطلب: 23089
ضمن محکوم‌کردن جنایت جدید عربستان در استان صعده؛
انصارالله: سازمان ملل و جامعه بین‌الملل مسئول ادامه کشتار مردم یمن هستند
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به جنایت جدید ائتلاف متجاوز سعودی در یکی از مناطق استان صعده واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از المنار، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای، جنایات ائتلاف متجاوز سعودی در استان‌های مختلف این کشور را که آخرین مورد آن حمله وحشیانه به بازار علاف در بخش سحار استان صعده بود، به‌شدت محکوم کرد.

جنبش انصارالله در این بیانیه سازمان ملل متحد و جامعه بین‌الملل را مسئول ادامه کشتار مردم یمن دانست و تأکید کرد که اگر سکوت کشورها که با پول کثیف نفت خریداری شده، نبود، این جنایات علیه مردم یمن ادامه نمی‌یافت.

در این بیانیه تصریح شد که این جنایات و کشتارها نشان‌دهنده ورشکستگی ائتلاف متجاوز سعودی و شکست سخت این ائتلاف و روحیه جنایتکارانه رهبران این ائتلاف است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله در ادامه ابراز کرد که این دفتر از نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی می‌خواهد که به این جنایات علیه کشور و مردم که نزدیک به سه سال است ادامه دارد، واکنشی قانونی نشان دهند.

جنبش انصارالله در ادامه از ملت یمن خواست که برای دفاع از کشور و مقابله با این تجاوز وحشیانه، دست به کار شده و با پول و نیرو، جبهه‌های نبرد را تقویت کنند تا ملت یمن حق قانونی خود در برخورداری از زندگی امن و آزاد در سایه حفظ کرامت را به دست بیاورد.

بامداد چهارشنبه در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یک هتل در منطقه سحار واقع در صعده در شمال یمن، 26 تن به شهادت رسیده و 9 نفر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی یک هتل و مراکز خرید بازار اللیل در سحار سعده را بمباران کردند که در پی این حملات، 26 تن به شهادت رسیده و 9 نفر زخمی شدند.

 جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

سه‌شنبه‌شب گذشته نیز در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش بلاد‌الروس در جنوب صنعا، 8 شهروند یمنی به شهادت رسیده و 25 نفر نیز زخمی شدند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار