مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. آبان 1396 - 10:56   |   کد مطلب: 23107
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان،13آبان را فرصتی مناسب به منظورمعرفی خوی استکباری دشمن و منش شیطانی آن دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از  نافع،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما باشاره به اینکه 13 آبان فرصت مناسبی به منظور معرفی خوی استکباری آمریکا به جهانیان است،گفت:یوم الله 13 آبان درتاریخ انقلاب اسلامی یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در مقابله با توطئه های آمریکا در ایران می باشد.

 

حجت الاسلام علی دشتکی ضمن تاکید بر اهمیت حضور همگان در راهپیمایی 13 آبان،اظهار کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در این مناسب ملی، با توجه به سخنان چندی پیش رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت و سپاه پاسداران، امسال از حساسیت بالایی برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه صحبت های اخیر رییس جمهورآمریکا نشان از زیاده خواهی و خوی استکباری این فرد دارد،عنوان کرد:ضروری است دانش آموزان، دانشجویان و آحاد مختلف مردم به منظور اثبات وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان،اعلام نمایند که هنوز هم پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

 

 

حجت الاسلام دشتکی همچنین برلزوم تبیین مناسبت های چون 13 آبان برای دانش آموزان و دانشجویان و نیز ارتقای آگاهی آنان نسبت به دسیسه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت:آمریکا باید بداند که بهره گیری از خوی استکباری و تحریم ها، پای عزم مردم ایران را هرگزسست نمی کند.

 

وی تصریح کرد:13 آبان یادآور خوی و منش استکباری و قدرت های پوشالی جهان علیه انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه علت  این همه دشمنی استکبار با نظام اسلامی قدرت و نفوذ معنوی انقلاب در کشورهای مختلف جهان و مقابله با سیاست های استکباری است، اظخار کرد:راهپیمایی 13 آبان نمایش استکبار ستیزی همه ملت ایران است و مختص یک قشر نیست.

 

دشتکی با تاکید برضرورت برگزاری هر چه باشکوهتر مناسبت های ملی و مذهبی توسط مردم،خاطرنشان کرد:شعار مرگ بر آمریکا،به معنای مقابله با خوی استکباری آمریکااست وتبری جستن از ظالمین همواره در طول تاریخ جریان داشته است.

 

 

وی با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» ریشه در مبانی اعتقادی ما دارد بیان کرد: ظلم ستیزی و استکبار ستیزی از آموزه های دینی ماست و هر کس که اعتقاداتش ریشه در کربلا داشته باشد، هیچ وقت زیر بار ستم و ذلت نمی رود چنان که ما نیز تا بحال زیر ظلم نرفتیم و نخواهیم رفت و در این راه شاخص اصلی ما مواضع پیامبرگونه و مقتدرانه مقام معظم رهبری است و ما مطیع محض ولی فقیه زمان هستیم.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین اخبار