به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 13. آبان 1396 - 13:09   |   کد مطلب: 23112
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی است و مردم ایران امروز با حضور خودجوش و گسترده خود در راهپیمایی پاسخ یاوه‌گویی دشمنان را دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،مولوی نذیراحمد سلامی در حاشیه حضور در راهپیمایی 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: 13 آبان نماد استکبارستیزی است و مردم ایران امروز با حضور خودجوش و گسترده خود در راهپیمایی آمده‌اند تا با شعارهای کوبنده خود پاسخ یاوه‌گویی دشمنان را بدهند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از حضور گسترده و وحدت‌آفرین مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 13 آبان، گفت: مردم آمده‌اند تا با این حضور گسترده پاسخ یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ را بدهند.

وی ادامه داد: ترامپ با اقدامات جنون‌آمیز مردم را بیشتر تحریک کرد تا با علاقه و نشاط بیشتری در راهپیمایی شرکت کنند و با وحدت و همدلی خود و با گفتن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد بزنند تا دشمنان مایوس‌تر شوند.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از موثرترین ارکان و ستون فقرات نظام است و مردم در این راهپیمایی با حضوری پرشور آمده‌اند تا حمایت قاطع خود را از سپاه اعلام کنند.

مولوی سلامی با بیان اینکه آمریکا غیرقابل اعتماد است، اظهار داشت: مذاکره با کسی که عقل او از خرد و منطق خالی است هرگز سودی ندارد بنابراین مذاکره با آمریکا در هر موضوعی اشتباه است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار