به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 16. آبان 1396 - 8:24   |   کد مطلب: 23153
پلیس راهور ناجا از اعمال ممنوعیت‌های تردد در برخی محورهای مواصلاتی ۴ استان لرستان، ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در برخی محورهای مواصلاتی استان‌ها همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده محدودیت‌هایی برای تردد خودروهای سنگین از ساعت 7 صبح امروز (دوشنبه 15 آبان) تا 7 صبح سه شنبه هفته آینده 23 آبان در برخی محورهای لرستان، ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری اعمال خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در برنامه ریزی انجام شده تردد تمام کامیون‌ها و تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محورهای دهلران – مهران، حمیل – ایلام، قلاجه – ایلام و ایلام – مهران در استان ایلام ممنوع خواهد بود.

وی افزود: همچنین ممنوعیت تردد این خودروهای سنگین در محورهای پلدختر – اسلام آباد و پلدختر – اندیمشک در هر دو مسیر رفت و برگشت در استان لرستان نیز اعمال خواهد شد.

رحمانی ادامه داد: علاوه بر این موارد تردد کلیه اتوبوس‌ها نیز طی این مدت در محورهای هفتگل – باغملک – ایذه- دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس بعنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: محدودیت تردد کامیون‌ها و تریلرها به استثناء حاملین موادسوختی و فاسد شدنی در محورهای اهواز به سوسنگرد، بستان به چزابه و اهواز به خرمشهر نیز برقرار است و این خودروها برای تردد به سمت خرمشهر می‌توانند از مسیر اهواز به آبادان و آبادان به خرمشهر استفاده کنند.

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار