مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. آبان 1397 - 23:09   |   کد مطلب: 23362
بیست‌وپنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با حضور هنرمندان همدانی و اقشار مختلف مردم امشب در سالن فردوسی همدان رسماً آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،بیست‌وپنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با حضور هنرمندان همدانی و اقشار مختلف مردم در سالن فردوسی همدان رسماً آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این مراسم با تأکید بر اینکه اصالت شادی در سایه نشاط است، اظهار کرد: کودک و تئاتر بارورکننده اندیشه‌هاست و این جشنواره بزرگ با رویکرد تحول و جهش مردم برگزار می‌شود.

علیرضا درویش‌نژاد در ادامه گفت: از همه مردم اصیل و بانجابت ،خوش‌سیرت و خوش‌صورت همدان کمال تشکر را دارم.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره بیان کرد: خلاقیت در سایه نشاط می‌تواند به پویایی برسد و در کنار مقبره بوعلی سینا بیست‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آغاز به کار می‌کند.

استاندار سابق همدان نیز با بیان اینکه همدان امروز قطب کودک و نوجوان در کشور شده است، افزود: امیدواریم برگزاری فیلم کودک و نوجوان نیز به همدان بازگردد؛ هر کار فرهنگی زیبنده این شهر تاریخی است که باید این مورد نیز پیگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه سیدسعید شاهرخی استاندار مناسبی برای استان همدان است، تصریح کرد: شاهرخی علاقه و تعلق خاطر به همدان دارد و قطعاً همدان با وجود استاندار جدید و همکاری‌های مردم رو به تعالی و پیشرفت در آینده نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار