مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. آبان 1397 - 15:17   |   کد مطلب: 23369
نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بیان این مطلب که نیکبخت طی این مدت برای استان همدان دلسوزی کرد به این معنی نیست که نقد نداریم؛ نیکبخت مدیر کاربلد و با تمام مسئولان مرتبط بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، با بیان اینکه امروز برگ دیگری از تاریخ در منظر مردم همدان کلید می‌خورد و فصل جدیدی از کار و توسعه استان را شروع می‌کنیم، اظهار کرد: با نگاهی به صحبت‌های مقام معظم رهبری، نمایندگان و رئیس جمهور، صحبت‌هانشان از حرکتی جمعی است.

وی با بیان اینکه دولت مدعی شد دولت من دولت اعتدال است و نباید جز این باشد، گفت: چیزی نباید به رئیس جمهور تحمیل کنیم؛ با توجه به بیانات رهبری، ساماندهی وضعیت ویژه کشور جای کشمکش نیست و جای کار و خدمت است.

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیان این مطلب که نیکبخت طی این مدت برای استان همدان دلسوزی کرد به این معنی نیست که نقد نداریم؛ نیکبخت مدیر کاربلد و با تمام مسئولان مرتبط بود.

فضای استان خوب و مناسب است و هر روز وضعیت بهتر و حاشیه‌ها کمتر می‌شود

وی با تأکید بر اینکه یک بار نشد کاری را با نیکبخت شروع کنیم و به نتیجه نرسیم، افزود: فضای استان خوب و مناسب است و هر روز وضعیت بهتر و حاشیه‌ها کمتر می‌شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی امروز کشور باعث می‌شود مدیریت با جلب رضایت‌مندی، سخت باشد، تصریح کرد: در هر جای کشور صحبت از همدان است و آن هم به دلیل همراهی وهماهنگی‌هاست؛ فقط امسال استان همدان حرکت‌های عظیمی همچون رویداد 2018 و... را داشت.

وی با تأکید بر اینکه در کشور نیز به این رسیده‌اند که همدان به عنوان نماد و الگوی گردشگری در کشور شناخته شود، ادامه داد: امروز نیکبخت نرفت بلکه با حضور شاهرخی ادامه پیدا کرد؛ توان نیکخت پشت سر شاهرخی می‌آید و شاهرخی مسئولیت سنگینی دارد.

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: استان همدان استان صاحب نامی در تمام زمینه‌ها  از شهادت تا تاریخ است، این دروازه باز و این حرکت شروع شد؛ استان همدان با تمام ظرفیت خود را نشان می‌دهد و هر کس مدعی است، باید پای کار بیاید و همه یکپارچه در مسیر توسعه حرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه تا به امروز مجمع نمایندگانی به این شکل متحد و همراه ندیدم، یادآور شد: امروز باید بدانیم هریک از شهرستان‌های استان، توسعه یافت یعنی استان توسعه یافته است؛ در استان به شکلی شده که اگر یک آجر روی آجر بگذاریم، استان بالا می‌رود.

استان همدان از نظر شکل‌گیری توسعه جزء استان‌های اول پیش می‌رود

حاجی‌بابایی با بیان اینکه استان همدان از نظر شکل‌گیری توسعه جزء استان‌های اول پیش می‌رود، اظهار کرد: حرکت شورع شده است به همین دلیل درخواست هماهنگی بین نمایندگان و مدیران را داریم.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد کوچک‌ترین ضعف در ما، در مردم ضعیف ایجاد می‌کند، گفت: ما در مسابقه هستیم، هرگونه ضعف در ما منجر به ایجاد ضعف در استان می‌شود.

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: دنیا جمع شده‌اند، جمهوری اسلامی را تضعیف کنند و همه باید تلاش کنم جمهوری اسلامی را تقویت کنیم؛ امروز موضوع من دولت، نمایندگان و... نیست بلکه نظام و ایران بزرگ است.

وی با بیان اینکه شاهرخی خوش فکر است و نگاه اعتدالی همچون دولت دارد، افزود: شاهرخی دوست دارد در استان کاری بکند که بگویند همدانی کار کرد، منتظریم شاهرخی را به عنوان استاندار که مسئولیت بسیار سختی است، ببینیم.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه با تمام قدرت مجمع نمایندگان این نوع نگاه و این تصویری که شاهرخی در این جلسه نشان دادید را حمایت می‌کند، تصریح کرد: نمی‌گذاریم یک ساعت از فرصت‌های استان تلف شود؛ فضای استان و مطبوعات استان نیز همراه است البته در خبرنگاری حق طبیعی است نقدهایی عنوان شود اما همه این موارد در مسیر توسعه استان است.

وی با تقدیر از زحمات نیکبخت، خطاب به شاهرخی یادآور شد: آقای شاهرخی از امروز شما پدر استان هستید؛ سعی کنید همه را کمک کنید و اعتدال دولت را پر قدرت و پرصلابت جلو ببرید.

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: بدانیم و بدانید مردمی پای این انقلاب ایستاده‌اند، تمام مشکلات و سختی‌ها را تحمل می‌کنند اما پای رهبری و نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار