مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. آذر 1397 - 20:27   |   کد مطلب: 23427
سه تیم سه نفره در قالب تیم های تولید انیمیشن، اپلیکشن و بازی موبایلی از مازندران در رقابت بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج حضور یافته اند که دغدغه اصلی اعضای تیم استان تولید محتوای فاخر و اثرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از بلاغ، اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج در تهران در حال برگزاری است.

100 تیم سه نفره از تمام استانهای کشور به مدت 48 ساعت در قالب یک رویداد استارتاپی به تولید ایده و محتوا با موضوعات و محورهای مشخص شده در سه قالب بازی، انیمیشن و اپلیکیشن می پردازند و در پایان از طرح ها، ایده ها و تولیدات برتر تقدیر می‌شود.

سه تیم سه نفره در قالب تیم های تولید انیمیشن، اپلیکشن و بازی موبایلی از مازندران در این رویداد ملی حضور یافته اند.

افراد و تیم های توانمند فراوانی در سطح مازندران به ویژه در جمع بسیجیان شناسایی شده اند که در حوزه های مختلف تخصصی به ویژه در حوزه تولید محتوا توانایی تولید و ارائه محتوای فاخر در قالب‌های متنوعی همچون اپلیکیشن، موشن گرافیک، انیمیشن، بازی و ... را دارند.

در این رویداد افراد شرکت کننده از فعالان فضای مجازی شهرهای ساری، قائم‌شهر، چالوس، رامسر، بابل و تنکابن هستند.

محمد معینی به همراه سهیل فاخری و رضا گلپور از اعضای تیم انیمیشن مازندران در این رویداد حضور دارند.

معینی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این مسابقات از صبح هشتم آذرماه شروع شده است و تا صبح شنبه 10 آذر ادامه دارد، گفت: از زمان شروع مسابقات 48 ساعت فرصت داریم تا تولید محتوا را انجام دهیم.

وی سطح مسابقات را خوب و عالی توصیف کرد و افزود: تمام استانها با توانمندی بالا در این رویداد حضور یافتند و همکاری و هماهنگی خوبی صورت گرفته است.

عضو تیم انیمیشن مازندران تصریح کرد: براساس سخنان رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش انیمیشن روی دو نکته در قالب یک عنوان تاکید می شود و آن هم جوانان و افول قدرت آمریکاست، باید بدانیم که افول آمریکا قطعی است و از همین جهت موضوع انیمیشن "نقش جوانان مومن انقلابی پای کار در افول ایالات آمریکا" موضوع این بخش اعلام شد.

معینی ضمن تشریح کامل تولید محتوا در بخش انیمیشن گفت: این اقدام بسیج کار نو و جدیدی بوده که فرصت خوبی برای جوانان است.

محمد بایروند از گروه تولید اپلیکیشن موبایل اعزامی از مازندران نیز با اشاره به اهداف ترسیم شده مانند تولید محصولات اندیشه محور و با کیفیت و به نمایش گذاشتن توان تخصصی بسیج در حوزه فضای سایبری برای این رویداد بیان کرد: سطح این مسابقات کاملا تخصصی است و با توجه به ارتباطی که بین متخصصان این حوزه در سطح استانها برقرار شده است علاقه مند به برگزاری اینگونه رویدادها هستیم.

محسن اسماعیلی به همراه امیرحسین سهرابی از اعضای تیم بازی سازی اعزامی از مازندران نیز در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه تاکنون کارها خوب پیش رفته است، گفت: نیاز است اینگونه رویدادها برگزار شود تا نیروهای مستعد شناسایی شوند تا بتوانند تولیدات خوب و اثرگذار داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار