مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. آذر 1397 - 9:55   |   کد مطلب: 23510
دبیر محمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موضوع اشتغال و کارآفرینی دو محور مهم هستند که باید برای بودجه سال 98 در اولویت پیگیری از سوی نمایندگان و دولت قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محسن رضایی، دبیر محمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص بودجه‌ای که به مجلس ارائه شده و روند بررسی آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: سال گذشته در بحث بودجه، مصوبه بودجه که به شورای نگهبان ارسال شده بود دارای اشکالاتی بود که مجمع به آنها ورود کرد.

وی با بیان اینکه بودجه امسال هنوز وارد دستور کار مجمع نشده است عنوان کرد: در بودجه سال جاری یعنی بودجه ای که برای سال 97 در نظر گرفته شد، مجمع دو سه مورد ایراد گرفته بود که در نهایت مجلس این اشکالات را اصلاح کرد.

دبیر محمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: موضوع اشتغال و کارآفرینی دو محور مهم هستند که باید برای بودجه سال 98 در اولویت پیگیری از سوی نمایندگان و دولت قرار بگیرد.

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اسناد دخالت کشورهای همسایه در مشکلات اخیر را منتشر می کنید عنوان کرد: به زودی اسناد دخالت کشورهای همسایه در اغتشاشات اخیر کشور و ایجاد بحران در کشور را در فرصتی مناسب منتشر می کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار