مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. دى 1397 - 18:13   |   کد مطلب: 23555
امروز عصر آیین پایانی جوایز کتاب سال الوند با حضور اساتید ادبیات و هنرمندان همدانی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،امروز عصر، آیین پایانی جایزه کتاب سال الوند در دو بخش برگزار خواهد شد که در بخش نخست به برگزیده داوران جایزه کتاب سال الوند و در بخش بعدی به برگزیده داوران بخش انجمن علمی، نقد ادبی ایران جوایزی اهدا می‌شود.
همچنین اهدا لوح تقدیر به دو مجموعه شعر از میان نامزدهای نهایی و اجرای شعرخوانی، موسیقی و نقالی از دیگر بخش‌های این مراسم به شمار می‌رود.
دبیرخانه جایزه کتاب سال الوند در تهران بوده اما هر سال قرار است این جایزه در همدان برگزار شود.
انجمن علمی نقد ادبی به عنوان یک نهاد علمی و دانشگاهی امسال و در نخستین دوره این امکان را ایجاد کرد که یک جایزه (تندیس) ویژه در این بخش داشته باشد.
دبیر اجرایی جایزه کتاب سال الوند گفت: امیرشهاب رضویان، سینماگر برجسته همدانی به عنوان مهمان ویژه و مجری آیین پایانی جایزه کتاب سال الوند خواهد بود.
وی ادامه داد: ابراهیم خدایار، رئیس انجمن علمی نقد ادبی و رایزن فرهنگی سابق ایران در تاجیکستان مهمان آیین پایانی جایزه خواهد بود.
دبیر اجرایی جایزه کتاب سال الوند به تقدیر از نوادۀ ميرسيدعلی همدانی، اشاره و یادآور شد: میرسید علی از بزرگان همدان بوده که از  همدان به کشمير رفته و سپس در تاجيکستان وفات یافت.
 وی افزود: در این آیین از محمود شریفی‌امینا به پاس چهار دهه فعالیت در حوزه ادبیات فولکلور و گویش همدانی تجلیل به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار