مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. دى 1397 - 17:14   |   کد مطلب: 23561
یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جریان نفوذ در ظاهر دم از ولایتمداری می‌زند اما در عمل دنبال ارتباط با آمریکاست گفت: اگر دولتمردان در حرف و عمل بر مبنای اعتدال پیش روند، یعنی بر مدار خط‌کش الهی حرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،آیت‌الله سیدعلی حسینی‌آملی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان با بیان اینکه در دوران آخرالزمان شبهات زیاد و دینداری در جامعه سنگین و سخت می‌شود اظهار کرد: در این دوران باید بیشترین همت را برای تقویت بنیه اعتقادی به کار گرفت.

وی با بیان اینکه حضور خداوند در زندگی باید پررنگ باشد چراکه اعتقاد به توحید باعث می‌‌شود که خط سیر زندگی در صراط مستقیم قرار گیرد گفت: صراط مستقیم در دوران غیبت امام زمان، «مجتهد جامع‌الشرایط» است.

این استاد حوزه و دانشگاه خط کش هدایت صراط مستقیم جامعه را «ولایت» عنوان کرد و با بیان اینکه همه باید به مقام خلافت الهی راه یابیم افزود: اگر دولتمردان در حرف و عمل بر مبنای اعتدال پیش روند، یعنی بر مدار خط‌کش الهی حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ولایت به معنای طهارت و عصمت است خاطرنشان کرد: باید به دین و ولایت تن دارد و در مقام عمل در زندگی خانوادگی و اجتماعی احکام پنج‌گانه فقه را به کار گرفت.

حسینی‌آملی با بیان اینکه 9 دی آغاز دهه بصیرت است گفت: دشمنان و عوامل داخلی آنها نابخردانه درصدد تخریب مدار حرکت الهی ما بودند و در این میان جاهلان در داخل عاملاً و عامداً هدفی جز تخریب نداشتند.

وی با اشاره به اینکه به بهانه تقلب در انتخابات که دروغ بزرگی بود، حرمت محرم را شکستند اظهار کرد: متأسفانه برخی هم در نماز جمعه به دروغ اعلام کردند که تقلب شده است!

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در جریان فتنه 88 مردم از اعتقادات خود پاسداری کردند و تودهنی محکمی به دشمن زدند افزود: هم داخل و هم دنیا متوجه شدند که وقتی اساس حرکت بر توحید استوار باشد، نمی‌توان به آن آسیب رساند.

وی با اشاره به اینکه مدار حرکت انقلاب بر توحید استوار است تصریح کرد: امروز اگر آتش به اختیار مطرح می‌شود به خاطر این است که بسیجی باید در میدان باشد و از اعتقادات و ارزش‌های این مرزوبوم دفاع کند.

حسینی‌آملی برخی از دولتمردان دنبال ارتباط با آمریکا هستند و در جلسات خصوصی خود اعتراف می‌کنند که اعتقادی به فرمایشات رهبری ندارند گفت: اینها همان جریان نفوذ هستند که باید آنها را شناخت و در مقابلشان ایستاد.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه فرهنگ تک‌فرزندی و دوفرزندی یعنی قطع نسل شیعه خاطرنشان کرد: باید مردم را در مقابل نقشه‌های دشمن و عوامل اجرای آنها در داخل آگاه کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه عدد 40 در دین مبین اسلام عدد مقدسی است گفت: انقلاب اسلامی به 40 سالگی رسیده است پس بدخواهان انقلاب بساط خود را جمع کنند.

وی با بیان اینکه اگر ترامپ مخفیانه به عراق می‌آید نشانه خفت و خواری اوست خاطرنشان کرد: این در حالی است که جبهه مقاومت با صلابت در منطقه حضور دارد و دشمنان در مقابل آن ناتوان هستند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار