مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. دى 1397 - 9:05   |   کد مطلب: 23589
سید جواد هاشمی گفت:ابوالقاسم طالبی نشان داد که کارگردان بسیار توانمندی است و موفقیت او در قلاده‌های طلا از جهت فنی بسیار ستودنی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص فیلم قلاده‌های طلا گفت: من فیلم را از جهت فنی و حرفه‌ای بسیار دوست دارم.

هاشمی قلاده‌های طلا را در زمان اکران یکی از فیلم‌های موفق سینما دانست و عنوان کرد: قلاده‌های طلا به‌عنوان یک فیلم ارزشی که در ذهن علاقه‌مندان به این فیلم یک جایگاه ویژه فنی، هنری و اخلاقی دارد، قابل‌احترام است.

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: ابوالقاسم طالبی نشان داد که کارگردان بسیار توانمندی است و موفقیت او در قلاده‌های طلا از جهت فنی بسیار ستودنی است.

هاشمی، تصریح کرد: ابوالقاسم طالبی یک فیلم‌ساز ارزشی است چون خودش همه این‌ها را لمس کرده است. کارهایی که انجام داده، در نوع خودش و در زمان اکران بسیار اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌هایی نظیر قلاده‌های طلا بین مردمی که خاستگاهشان این دیدگاه است، جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: فیلم‌هایی ازاین‌دست برای اینکه نظر قشری از جامعه را تأمین می‌کند و از جهت تبلیغی در مردم حرکت ایجاد می‌کند، قابل‌احترام و مهم است.

هاشمی تصریح کرد: در سینمای ایران با فیلم‌هایی مواجه هستیم که سلایق مردم را تغییر داده و در آن‌ها ارزش‌های واقعی وجود ندارد و به فرهنگ جامعه لطمه می‌زند و یک‌قدم عقب‌تر از مردم حرکت می‌کنند. درصورتی‌که سینما باید در جامعه وظیفه راهبردی داشته باشد و بتواند یک‌قدم جلوتر باشد و ارزش و ضد ارزش، اخلاق و ضد اخلاق را به مردم نشان دهد.

وی با تأسف از درجا زدن سینمای ایران در کمدی بی‌محتوا و خنداندن مردم به هر قیمتی، اظهار کرد: این فیلم‌ها هرگز مطلوب مردمی که ادعای فرهنگ‌سازی در جوامع بشری دارد، نیست. شأنیت سینمای ایران فیلم‌هایی که صرفاً مردم را بخنداند و هیچ محتوا و هیچ پیام و هیچ پیامد مثبتی نداشته باشد، نیست.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار