مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. دى 1397 - 19:55   |   کد مطلب: 23677
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: باید کاری کرد که بینش تشکیلاتی و تفکر حزبی یعنی همان پذیرفتن جمعی مسئولیت برای پاسخگویی به مردم در جامعه نهادینه شود تا منافع جمعی جایگزین منافع فردی شده و چاره بهتری برای مشکلات اندیشیده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،سید مصطفی میر سلیم در گفت و گو با خبرنگار  راه آرمان اظهار کرد: ما اعتقاد داریم کار این کشور بر مبنای تفکرات یک فرد و تصمیمات یک فرد نمی تواند به سامان برسد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: برای مسئولیت ها باید جمعی بر مبنای مبادله نظر و شناخت نقاط قوت و ضعف یکدیگر و راهکارهایی که برای برون رفت از مشکلات مبتنی بر تجربه و واقع بینی پیش بینی کرده اند و این قدرت را دارند که در شرائط حساس با پاکسازی روح خود جلوی انحراف را بگیرند وارد صحنه مسئولیت شوند.

میر سلیم تصریح کرد: اتکاء به تشکیلات یعنی مجموعه ای از افراد با هدف مشخص بر مبنای رفراندومی که به اطلاع عموم مردم می رسد ، برنامه خود را برای برطرف کردن این مسائل و کمبودها مطرح کنند و اگر مورد پسند و استقبال مردم قرار گرفت از یارانی که بدین منظور تربیت و آموزش دیده اند؛ وارد صحنه کار شده و دست به دست هم و هماهنگ فعالیت کنند.

وی در ادامه با بیان کرد: اینکه فردی انتخاب شود که در گروه اقتصادی خود چند پارچه باشد و یا با مسئولین فرهنگی اصلا سازش نداشته و درایتی به مسائل اجتماعی  نداشته باشد اگر وارد صحنه خدمت شود ره به جایی نخواهند برد و متاسفانه بعد از اتمام دوران خدمت شان، کسی جوابگوی عملکرد آن ها نیست.

عضو هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به مزیت های انتخاب یک فرد حزبی برای مسئولیت ها اشاره کرد و گفت: وقتی یک فرد از یک حزب وارد صحنه شد، مجموعه ای از افراد دست به دست هم داده و منسجم وارد کار می شوند و همه توان و آبروی خود را پای کار می گذارند تا آن فرد به موفقیت برسد.

میر سلیم بیان کرد: بنابراین باید کاری کرد که بینش تشکیلاتی و تفکر حزبی یعنی همان پذیرفتن جمعی مسئولیت برای پاسخگویی به مردم در جامعه نهادینه شود تا منافع جمعی جایگزین منافع فردی شده و چاره بهتری برای مشکلات اندیشیده شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به عبارتی با انتخاب یک فرد حزبی، مسئولیت آن کار به عهده یک حزب است و حزب برای اینکه آبروی آن ها نرود به بهترین وجه به فرد مسئول برای حل مشکلات کمک می کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار