مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. بهمن 1397 - 22:31   |   کد مطلب: 23739
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بيان اينكه واقفان و خادمان مردم محبوب و ماندگارند نه افرادی که دنبال پول و مقامی هستند گفت: فردی که کار خیر انجام دهد یعنی کار ابدی انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،علی آقامحمدی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت واقف انقلابی «عباس همراهیان» اظهارکرد: توفیق داشتم در مراسم تجلیل مرد بزرگی که در قید حیات است، حضور داشته باشم.

وی با بیان اینکه این واقف خیراندیش پدر یک مجاهد و شهید انقلابی است گفت: دورانی بود که دین را از صحنه اجتماع خارج کرده بودند، اما خوشبختانه امروز توفیقات به دست آمده و لطف خداوند باعث شده به دستاوردهایی دست یابیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه وقف سنت جاریه است خاطرنشان کرد: خداوند انسان را از طریق جان و مال مورد آزمایش قرار می‌دهد و کسانی در این راه اذیت می‌شوند که از ادیان گذشته یا مشرک باشند.

وی با بیان اینکه هرچه در راه حق استوار باشیم پیروزی قطعی است گفت: انقلاب اسلامی عظیم ایران از سال 42 آغاز شد و با مجاهدت بزرگمردانی به پیروزی رسید و دستاوردهای بزرگی نیز به دست آمد.

آقامحمدی با بیان اینکه کسی که در راه حق قدم می‌گذارد باید بزرگی راه را تشخیص دهد وگرنه مشکلات همیشه وجود دارد افزود: شرایط سخت است اما از آن عبور خواهیم کرد، در این بین ننگ ظلم بر چهره دشمن باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه روزی آمریکا ابهتی داشت اما امروز تبدیل به کشوری شده که آن را شخصی معلوم‌الحال چون ترامپ اداره می‌کند خاطرنشان کرد: انقلابی اسلامی اعجاز قرن و امر الهی است زیرا دشمنان نتوانسته‌اند تاکنون به آن آسیب بزنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اینکه وجود امام(ره) و مقام معظم رهبری را نعمتی بزرگ دانست که باید قدر آن را دانست افزود: فرد انقلابی نمی‌گوید دیگر حال ندارم کار کنم زیرا کسی که راهش را تشخیص می‌دهد، دیگر از آن برنمی‌گردد.

وی با اشاره به شخصیت آقای همراهیان گفت: ایشان پدر شهید است اما شاید بسیاری از افراد این موضوع را نمی‌دانند، باید به این نکته هم اشاره کنم که ایشان هیچ گونه امتیاز و مزایایی از این اتفاق نگرفته‌اند.

آقامحمدی با بیان اینکه معتقدم این واقف خیراندیش «همراهیان» فرزندان زیادی دارد گفت: تمام کسانی که در مجموعه ایشان تربیت شده‌اند فرزندان او هستند و باید راه خیر این فرد بزرگ را ادامه داد.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 200 کودک از دارالایتام آقای حجازی، فردی خیر و انقلابی تربیت شده‌اند افزود: از جلسات آقای مسکین در همدان 150 شهید تربیت شد و این راه تمام نشده است؛ جلسات ایشان اکنون به 150 مورد رسیده و حتی به یک‌هزار مورد نیز خواهد رسید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه 5 هزار جلسه قرآن خانگی به برکت آقای مسکین از طریق آستان قدس برگزار خواهد شد گفت: این کار نیک و جریان‌سازی به پایان نمی‌رسد.

وی با اشاره به اینکه وقتی انسان با خدا باشد عزتمند می‌شود، خاطرنشان کرد: فردی که کار خیر انجام می‌دهد یعنی کار ابدی انجام داده است.

آقامحمدی با بیان اینکه منشأ کانون جوانان همدان، جلسات نهج‌البلاغه آقای حجازی بود افزود: آقای حجازی 60 سال کلاس نهج‌البلاغه برگزار کرد و تمام اموال خود را بخشید، کسانی مانند او محبوبند نه افرادی که پول و مقامی به دست می‌آورند.

وی با تاکید به اینکه امروز آقای همرهیان نیازی به ما ندارد و ما به او نیاز داریم اظهار کرد: باید واقفانی مانند ایشان را بیشتر معرفی کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شخصیت آیت‌الله مدنی گفت: ایشان بزرگمردی بودند که وقتی امام(ره)  گفتند از همدان به تبریز برود، روز رفتن از ایشان خواسته شد چند روزی در همدان بمانند قبول نکردند و گفتند «آیا تضمین می‌کنید که این چند روز زنده بمانم، امر مولایم است و باید اجابت کنم».

وی با تاکید به اینکه به خود بیاییم و فکر کنیم آیا می‌توانیم مانند آقایان همراهیان، برقعه‌ای، سبزواریان، حاج رجب سپهریان شویم؟ خاطرنشان کرد: ذکری که امام(ره) به آقای خزعلی داد را در ایام فجر به کار گیریم و بگویم خداوند ما را در راه حضرت فاطمه زهرا (س) قرار دهد.

در این مراسم سند سه جلدی واقف خیراندیش «عباس همراهیان» رونمایی شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار