مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. بهمن 1397 - 22:15   |   کد مطلب: 23770
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: از ابتدای سال 1390 تا کنون 170 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در همدان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، احمد توصیفیان امروز  در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه کسب‌و‌کارهای خانگی به عنوان یکی از راهکارهای مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می‌شود، اظهار کرد: با توجه که اینکه این مشاغل در منزل انجام  می‌شود، مزایای بسیاری را به دنبال دارد که مهمترین آن ایجاد توازن بین مسؤولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان، حذف هزینه‌های مربوط به خرید، رهن و یا اجاره کارگاه، ایاب و ذهاب و البته استفاده از نیروی کار سایر  اعضای خانواده و ایجاد زمینه‌های کار خانوادگی است.

وی اضافه کرد: متقاضیان برای دریافت مجوز مشاغل خانگی باید به سامانه در نظر گرفته شده مراجعه و دستگاه مربوط با شغل خود را از آن انتخاب کنند و پس از آن درخواست بررسی و مراحل قانونی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در سال 1397، 323 مورد رشته مشاغل خانگی تعریف شده ادامه داد: از سال 1390 تا کنون بیش از 38 هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شده است که حدود 30 هزار آن در دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از سال 1390 تا کنون در مجموع 170 میلیارد تومان به استان همدان در زمینه‌های مشاغل خانگی اعتبار ابلاغ شده که 16 هزار و 549 نفر از آن برخوردار شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار