مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. آبان 1399 - 20:18   |   کد مطلب: 24231
دوره "در مسیر تحول " در راستای ایجاد دغدغه‌مندی و لزوم آگاه سازی دانشجومعلمان از نقش و اهمیت جایگاه معلمی و دانشجو معلمی ،توسط معاونت رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان همدان در تاریخ ۸ و ۹ ۱۳ آبان ،به صورت مجازی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سرفصل‌های این دوره از حوزه‌های تعلیم و تربیت و نقش معلمی ،زنان و سیاست روز انتخاب شد .
دکتر صدیقی مسئول بسیج دانشجویی فرهنگیان کل کشور ضمن تشریح انتخاب بین حق و باطل بر تشکیل گیری هویت معلمی بر مبنای واقعه عاشورا تاکید کردند.
سرکار خانم ملک علیپور به تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در زمینه جایگاه و مسئولیت اجتماعی زنان پرداختند .
و سرکار خانم حسینی در مبحث نقش آفرینی دانشجومعلمان به تبیین سطوح ناظر بر فعالیت‌های معلمی پرداختند.
در بخش تحلیل سیاسی مسائل روز کشور استاد حبیب میرزایی ضمن تبیین جریانات فکری_سیاسی و ایدئولوژی ‌های حاکم بر کشور به‌ حضور آگاهانه دانشجو معلمان در انتخابات تاکید کردند.
در بخش نظام مسائل آموزش و پرورش با حضور استاد رفیعی پژوهشگر حوزه آموزش و پرورش به ابعاد مختلف نظام تعلیم و تربیت پرداخته شد.
دوره در مسیر تحول توانست با جذب حدود ۱۰۰ نفر از دانشجو معلمان از سراسر کشور از جمله همدان،کرمان، خراسان رضوی،خراسان جنوبی، البرز ،ایلام ،اصفهان و یزد به عنوان یک دوره کشوری ظاهر شود .
باتوجه به استقبال خوبی که از دوره صورت گرفت و درخواست شرکت کنندگان جهت برگزاری چنین برنامه هایی معاونت رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان به دنبال برگزاری دوره تداوم، در آینده ای نزدیک است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار