مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. بهمن 1399 - 14:48   |   کد مطلب: 24319
طی نامه ای دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان همدان برای بار سوم مطالبات خود را به ‌سیدسعید شاهرخی، عنوان کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، متن سومین نامه مطالبه گری دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان به ‌سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

جناب آقای مهندس شاهرخی

استاندار محترم استان همدان

 

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد؛ نیک مستحضرید دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز ثقل نظام آموزش و پرورش از جایگاه والایی برخوردار است. آموزش، یکی از ارکان اصلی تمدن در هر جامعه ای است و ارج نهادن به معلم سبب توسعه تمدن ها است.

دانشگاه فرهنگیان که وظیفه ی خطیر تربیت معلم را بر عهده دارد باید مورد توجه و حمایت مسئولین باشد؛ اما متاسفانه این روزها شاهد بی مهری مسئولین نسبت به دانشگاه فرهنگیان هستیم و البته این بی مهری نسبت به پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان همدان که ساختمان آن کد تخریب خورده است صدچندان به چشم می خورد.

بر اساس اسناد بالادستی جذب معلم صرفا باید از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی صورت گیرد، درحالی که در استان همدان ظرفیت پردیس خواهران بسیار ناچیز است و عدم توسعه کمی و کیفی آن در این سال ها باعث شده نتواند پاسخگوی نیاز به جذب معلم در استان باشد.

از طرفی این پردیس از نظر امکانات رفاهی در سطح بسیار پایینی قرار دارد که در شان دانشجومعلمان استان همدان نیست. یک سال است دانشجومعلمان به صورت مجازی آموزش می بینند و عدم حضور ایشان فرصت طلایی برای هرگونه اقدام در خصوص توسعه کمی و کیفی پردیس شهید باهنر همدان است که این فرصت را تا به حال از دست داده ایم. خواهشمند است برنامه خود را به عنوان رئیس هیئت امنای این دانشگاه در استان، جهت توسعه کمی و کیفی این پردیس به همراه مدت زمان عملیاتی شدن آن اعلام فرمایید.

در چند ماه اخیر این سومین نامه ای است که در خصوص توسعه کمی پردیس شهید باهنر همدان به جنابعالی ارسال می شود اما تاکنون هیچ نتیجه مطلوبی حاصل نگردیده است و حتی نشانه ای از عزم حضرتعالی برای حل این معضل دیده نشده است.

با عنایت به سبقه علمی و فرهنگی حضرتعالی و باتوجه به مسئولیتی که شما در قبال این دانشگاه دارید؛خواهشمند است نسبت به تامین فضای مطلوب دانشگاهی تراز دیار علم و معرفت همدان اقدامات لازم را مبذول فرمایید. لذا تا تاریخ ۲۶ بهمن ماه منتظر پاسخ کتبی شما هستیم.

به استحضار می رساند مکاتبات با حضرتعالی و هرگونه اقدام در این خصوص رسانه ای خواهد شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین اخبار