مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. بهمن 1399 - 14:52   |   کد مطلب: 24321
شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی استان همدان به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب بیانیه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، متن این بیانیه به شرح زیر است:

هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ

تداعی فخر آفرین روزهای پیروزی  دوباره در گوش هایمان نوای شان و شکوه و جاه و جلال بهمن را مینوازد...

روزهای عبور از سلطه و استعمار و استکبار و تطهیر غبار برتن نشستهء اسلام، تدفین سلطه در قبرستان سلطنت و خیزش عیار آدمیت برای وصل به بهاری جاوید در دل زمستان، درروزی که دست خدا قصد یاری مردمانی را داشت که با مباهات قصد رهایی از مهنت و فلاکت و حقارت داشتند...

مردمی گریزان از سیاستهای وابسته تام و تمام  اقتصادی ، فرهنگی اجتماعی ،نظامی و اسلام ستیزی؛ وابستگی اقتصادی و تهاجم فرهنگی ،دیکتاتوری نظامی و سیاسی و فقر و استیصال. این شرایط خبر از آینده ای می داد که آنان را به عمق فاجعه آگاه تر میکرد و با  روشنگری نخبگان و روحانیت، شعله های ضرورت تحولی بنیادین در کنه حکومت پهلوی در مردم زبانه میکشید برای نیل به آرمانهایی از جنس اسلام و  انسانیت که با نوای سرچشمه دریای حقیقت، آن ابرمرد تاریخ به گوش آزادی خواهان رسید و لکه ننگی را از دامان  زمانه زدود.

تحولی عظیم که گویا صرفا به ایمان و ارادهء ملتی متحد و مدیریتی جهادی و اسلامی  برمیگردد.

22 بهمن یادآور خروش و جریان  سیل بی انتهای ملتی وازده است که در برابر نظام ستمشاهی با بنیانی فرسوده، ایستادگی و اقتدار خود را در تاریخ ماندگار نمود.

این روز یادآور اتحادی مثال زدنی است که همه ملت در صفی واحد و به زعامت ابر مردی الهی، دست در دست هم، بازو به بازو با وحدت امت و امامت راه پیروزی را برای خود هموار کرد و امروز در حالی 22 بهمن 99 را جشن می گیریم که پس از گذشت 42 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، علی‌رغم همه دشمنی‌های داخلی و خارجی، ریزش‌ها و آفت‌ها، همگان نه تنها شاهد پویایی و تلاش ملت در سیر اهداف والای انقلاب هستند، بلکه بازتولید گفتمان انقلاب اسلامی در خیزش عظیم اسلامی منطقه حقیقتی است که در اعترافات غالب تحلیل‌گران جبهه دشمن می‌توان شنید.

در تمام این سال‌ها ملت شرافتمند ایران بر مبنای قیام در راه خدا و حرکت در مسیر ولایت الهی بر توطئه‌های مختلف دشمن  فائق آمده است و با همه این دسیسه‌ها، من جمله فشار اقتصادی که چندیست تلاش دارد مردم انقلابی ایران اسلامی را از انقلاب شکوهمندشان ناامید گرداند، با توکل بر خدا و تحمل مشکلات ؛ شعارهای اصیل انقلاب و ارزش‌های بنیادین آن را نه تنها فراموش نکرده اند بلکه پرشورتر از هميشه مورد توجه قرار داده اند.

اما آنچه مسلم است این است که تا رسیدن به هدف نهایی انقلاب اسلامی و فتح قله تمدن اسلامی راه بسیار مانده است.

دشمن بداند نسل چهارم این انقلاب با افتخار به گذشته و امید به آینده ذره ای، از آرمان های حضرت امام خمینی(ره) عقب نشینی نکرده و گسترش و صدور انقلاب را تکلیفی همیشگی بر خود فرض می دارد.

بر خود و مسئولان جمهوری اسلامی لازم می دانیم که با  محوریت قرار دادن حل مسائل اساسی کشور با رویکرد علمی، برنامه‌ریزی و تلاش جهادی در کنار ملت سلحشور و انقلابی ایران بایستیم و در این زمینه ضمن راه اندازی اندیشکده‌هایی برای حل مسائل مختلف كشور با رویکرد اتکا به توان علمی، نقش انقلابی خود را در کنار مسائل فرهنگی  و اقتصادی مدنظر قرار دهیم.

در آخر لازم می‌دانیم حیات و مقاومت ملت انقلابی ایران را تا به اینجا در فضای عزتمند و استقلال طلبانه انقلاب شکوهمند اسلامی بستایيم و به عنوان فرزندان ایران اسلامی در مقابل این عظمت سر تعظيم فرود آوریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار