مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. ارديبهشت 1400 - 18:07   |   کد مطلب: 24352
جانشین بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر گفت: هسته مطالعات نظام سلامت نصر با هدف پژوهش و شناسایی مسائل سلامت در کشور با همکاری متخصصان انقلابی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سعید بدری عرش، جانشین بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به تشریح فعالیت‌های هسته مطالعات نظام سلامت نصر پرداخت و اظهار کرد: این هسته به صورت تخصصی در حوزه پژوهش‌های مبتنی بر مسائل سلامت با همکاری متخصصین انقلابی برای بررسی و واکاوی مسائل روز کشور در بخش سلامت تشکیل شده است.

بدری عرض توضیح داد: این هسته بنا دارد با بررسی و ریشه یابی مسائل و مشکلات نظام سلامت به راهکار تراشی و سیاستگذاری صحیح در جهت حل این مسائل حرکت کند.

جانشین بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر مأموریت‌های این هسته را معرفی کرد و گفت: کشف مسائل محروی در سیستم‌های سلامت کشور، پژوهش و سیاست گذاری در حوزه مدیریت سلامت و ارائه راهکار‌های مبتنی بر حل مساله در حوزه مدیریت سلامت کشور از جمله مأموریت‌های هسته مطالعات نظام سلامت نصر است.

وی ابراز امیدواری کرد: این هسته در چارچوب یک الگوی فکری مساله محور با یک جهاد فکری و اعتقادی منسجم به جایگاهی تراز اول در پاسخگکویی معضلات بخش سلامت کشور تبدیل شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار