به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 9. ارديبهشت 1400 - 18:44   |   کد مطلب: 24356
جلسه ۱۴۷ ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت حضوری و مجازی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،پس از کش و قوس‌های فراوان برای حذف کنکور مجددا کنکور به قوت خودش باقی ماند و فقط به سمت دروس اختصاصی می‌رود.جلسه ۱۴۷ ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت حضوری و مجازی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.
عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی  گفت: موضوع این جلسه بحث نظام سنجش و پذیرش دانشجو در آزمون سراسری است. در جلسه ۸۳۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی طرحی که کار کارشناسی زیادی روی آن شده بود مطرح شد.
وی ادامه داد: این طرح در ۱۸ جلسه کمیسیون آموزش نقشه جامع علمی کشور با حضور معاونین دستگاه‌های مرتبط و معاونان پیشین وزارت علوم که در جریان این تحولات بودند بحث شد و علاوه بر این در ۵ جلسه ستاد نقشه مورد مداقه و بحث‌های چالشی جدی قرار گرفت. علاوه بر آن از وزرای علوم، آموزش و پرورش و بهداشت نیز درخواست کردیم که در جلسه‌ای برای هماهنگی لازم روی این موضوع حضور پیدا کنند که در آنجا هم شاهد وحدت نظر بودیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار