مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. مرداد 1400 - 16:41   |   کد مطلب: 24423
همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: با انحصارطلبی سیاسی و جناحی مخالفم، متأسفانه در استان نخبه سوزی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نققل از مهر حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در نشست هم‌اندیشی شورای وحدت استان همدان اظهار کرد: پذیرفتنی نیست که عده‌ای از چپ و راستِ سیاسی، برای منافع خود منافع مردم را قربانی کنند، وحدت باید حول منافع مردم باشد نه احزاب سیاسی شما به عنوان احزاب باید پرچمدار مطالبه گری صحیح باشید مطالبه‌گری باید به دور از تهمت شایعه و سیاسی‌کاری باشد.

وی ادامه داد: در جامعه باید تشکیلات مطالبه گری ایجاد شود چرا که مطالبه گری صحیح سبب پاسخگویی مسئولان به مردم می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه هم‌افزایی و ارتباط خوب بین نیروهای انقلاب سبب می‌شود تشکیلات قوی‌تر و گسترده‌تر عمل کند، ادامه داد: مسئولان باید در بین مردم حضور داشته باشند و پاسخگوی آحاد جامعه باشند.

فلاحی با بیان اینکه استان همدان دارای نخبگان و افرادی توانمند است و نباید افراد شایسته نادیده گرفته شوند، ادامه داد: با انحصارطلبی سیاسی و جناحی مخالفم، متأسفانه در استان نخبه سوزی وجود دارد.

وی افزود: اینکه یک جوان برای به دست آوردن شغلی که حق اوست به نماینده مراجعه می‌کند و از او کمک می‌خواهد، از جنبه‌ای یک موضوع نگران کننده است، چرا باید در فضای اشتغال استان آنقدر تبعیض و مشکلات غیرقانونی وجود داشته باشد که لازم باشد نمایندگان برای رفع اینگونه مشکلات به این مسائل ورود بکنند؟

فلاحی ادامه داد: یک سری افراد در ادوار مختلف بدون آنکه توانایی داشته باشند به ناحق در جایگاه‌هایی قرار گرفته‌اند و باعث شده‌اند که برای مردم مشکلاتی ایجاد شود و در ادوار مختلف به مردم اجحاف شده است ولی دیگر حق نداریم با این مردم به روال گذشته برخورد کنیم.

وی ادامه داد: ما خواستار نوسازی ناوگان مدیریتی کشور و سکانداری جوانان مؤمن انقلابی و جهادی هستیم چرا که تغییر وضعیت موجود بدون کار جهادی امکان پذیر نیست و وجود تفکر لیبرال و ادامه حضور آنان موریانه‌ای بر کابینه و دولت شما خواهد بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اضافه کرد: ما همان مطالبه گران قبل و منتظر کابینه انقلابی و جهادی هستیم؛ حضور چهره‌های خسته و ناکارآمد و اهل زد و بند با دولت‌ها و جناح‌های مختلف و بی برنامه و بی ایده مانند دولت قبل را برنمی تابیم و از قبل مصمم‌تر به سوال، تذکر و در نهایت استیضاح به وزیران هستیم چرا که مردم در فشارهای اجتماعی و اقتصادی با امید پای صندوق‌های رأی شما حاضر شدند.

فلاحی افزود: مجلس انقلابی از شایسته سالاری استقبال می‌کند اما شایسته سالاری به تمام معنا که تعهدی به انقلاب و انقلابی‌گری و اعتقاد به نظام اسلامی و ولایت فقیه به معنای واقعی در کنار تخصص باشد؛ امروز مردم تشنه مدیرانی هستند که در کنار آنان و شنوای دردشان باشند و با تلاش خستگی ناپذیر و کار جهادی روند خسته مدیریت ناکارآمد را تغییر و کشور را به سمت رشد و پیشرفت سوق دهند.

در این دیدار اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و از زحمات دکتر فلاحی پیرامون مطالبات مردمی در سطح ملی و استانی تشکر و قدردانی کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار