مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. شهريور 1391 - 19:10   |   کد مطلب: 2454
وحدت، انسجام و حرکت در مبنای اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و اله وسلم) حول محور ولایت بهترین راهکار برای ایستادگی در برابر نظام سلطه است.

وحدت، انسجام و حرکت در مبنای اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و اله وسلم) حول محور ولایت بهترین راهکار برای ایستادگی در برابر نظام سلطه است.

 

اقدام صهیونیستی ـ آمریکایی در اهانت به ساحت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد(صلی الله علیه و اله و سلم) را محکوم کرد و افزود: به یقین تاریخ نشان داده است که پیامبران الهی همواره مورد طعن و سخره از سوی کافران و مشرکین قرار گرفته اند.

حسن رضانیا اظهار کرد: هیچ گاه چینن حرکت هایی نمی تواند خدشه ای به ساحت مقدس انبیاء الهی و بخصوص به رسول گرامی اسلام وارد کند.

وی بیان کرد: اعتراضات گسترده مسلمانان و غیر مسلمانان و حتی محکوم کردن این حرکت از طرف واتیکان و سازمان ملل در این روزها تبیین کننده این مطلب است که این حرکت شنیع نه تنها تهدیدی برای اسلام و گسترش آن نبوده بلکه تبدیل به فرصتی برای جهان اسلام و برای همه موحدین عالم شده است.

رضانیا با استناد به سخنان مقام معظم رهبری اظهارکرد: اگر مجامع جهانی در گفته خود صادق هستند انتظار می رود که به منشور سازمان ملل عمل کنند و کسانی که امنیت بین المللی را به مخاطره می اندازند توسط سازمان الملل و مجامع رسمی  محاکمه گردند.وی تصریح کرد: نظام استکبار بداند این اعتراضات همچنان ادامه خواهد داشت.

رضانیا قداست زدایی، ترس از اسلام ، وحشت سرمداران کفر از توجه عالم به دین و معنویت و همچنین ایجاد اختلاف های مذهبی بین مسلمان و مسیحیان را برخی از اهداف مسکتبربن جهان و در رأس آن اسراییل و آمریکا، برای انجام چنین حرکت های نابخردانه ای عنوان کرد.

وی تأکید کرد وحدت، انسجام و حرکت در مبنای اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و اله وسلم)  حول محور ولایت بهترین راهکار برای پیشگیری از وقوع چنین جسارت هایی است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار