مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. شهريور 1391 - 12:42   |   کد مطلب: 2467

بار دیگر فیلمسازان آمریکایی با چراغ سبز صهیونیست ها به اسلام و پیامبر اکرم(ص) توهین کردند.این توهین که در یک فیلم آمریکایی و با کمک مالی 5 میلیون دلاری صهیونیست ها صورت گرفته است خیلی زود واکنش شدید مسلمانان جهان را برانگیخت. خشم مسلمانان لیبی سفیر آمریکا در این کشور را به همراه سه تن دیگر در شهر بنغازی به کام مرگ کشاند و مسلمانان خشمگین در مصر، تونس، بنگلادش،مغرب، یمن، پاکستان، عراق و دیگر کشورهای مسلمان با حمله به سفارتخانه های آمریکا و راهپیمایی، فریاد خشم و اعتراض خود را به گوش جهانیان رساندند و این حرکت همچنان ادامه دارد.

با این که در دیگر کشورهای مسلمان جهان که اتفاقا ما حکومت های آنها را چندان اسلامی نمی دانیم، از دو روز پیش تظاهرات گسترده آغاز شده است ولی جالب این است که هنوز در جمهوری اسلامی ایران اتفاق میدانی خاصی رخ نداده است و فقط صبح دیروز دانشجویان در مقابل سفارت سوئیس(دفتر حافظ منافع آمریکا) دست به تجمع اعتراض آمیز زده اند. روز گذشته رسانه های داخلی کشور خبر از برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز امروز پس از نماز جمعه در سراسر کشور دادند که قرار است با حضور نمازگزاران برگزار شود. این که در این دو روز فقط دانشجویان دست به تجمعات اعتراض آمیز زده اند واقعا باعث تاسف است و اینکه امروز قرار است راهپیمایی های گسترده در سراسر کشور صورت گیرد بسیار جای خوشحالی و امیدواری دارد.
واقعیت این است که انتظار جهان اسلام از ملت ایران به عنوان پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) در جهان و از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که با صراحت کامل در مقابل سیاست های استعمارگرانه دنیای غرب شناخته شده است بیشتر از این هاست و ملت ما باید زودتر و پرشورتر و کوبنده تر از دیگر ملت های مسلمان فریاد اعتراض خود را در جهان بلند کند و از مقدسات اسلام دفاع نماید.انشالله امروز و روزهای بعد ملت ایران و دیگر ملتهای مسلمان و سران کشورهای اسلامی با تجمعات و راهپیمایی های اعتراض آمیز و فعالیت ها و اقدامات دیپلماتیک، روند اعتراض به این توهین بی شرمانه رو طوری پیش ببرند که این بی حرمتی به ساحت مقدس پیامبر اعظم برای آمریکا و لابی های صهیونیسم گران تمام شود تا دیگر فکر این گونه گستاخی ها به ذهن صهیونیست ها خطور نکند.
طیب سعیدی

دیدگاه شما

آخرین اخبار