مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. آبان 1402 - 13:36   |   کد مطلب: 24843
وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی به ۱۶۳ نفر و افزایش شمار شهدا از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون به ۳۷۱ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون به ۱۶۳ نفر افزایش یافت.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه و با در نظر گرفتن این آمار، شمار شهدای کرانه باختری که از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند، به ۳۷۱ نفر افزایش یافت.

این خبر در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش بردند و شماری از فلسطینی‌ها را زخمی کردند. آن‌ها در حملات خود به اردوگاه جنین از بولدوزر‌های نظامی برای تخریب محله‌ها و خانه‌های مسکونی فلسطینیان استفاده کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین از نیمه شب گذشته تا بامداد امروز اردوگاه طولکرم را هدف حملات خود قرار دادند و باعث ویرانی گسترده در آن شدند. رزمندگان مقاومت هم با این حملات مقابله کرده و صهیونیست‌ها را هدف تیراندازی سنگین قرار دادند.

گردان‌های قدس - تیپ طولکرم اعلام کرد که تلاش نظامیان اشغالگر را برای نفوذ به عمق اردوگاه طولکرم خنثی کرده و در درگیری با آن‌ها تعدادی از خودرو‌های نظامی صهیونیست‌ها را منهدم کرده است. گردان‌های شهدای الاقصی - تیپ طولکرم نیز اعلام کرد که رزمندگانش نظامیان اشغالگر صهیونیستی را در مجاورت اردوگاه طولکرم هدف تیراندازی سنگین و مواد منفجره هدف قرار دادند.

صهیونیست‌ها به مناطق شرقی قدس اشغالی نیز یورش بردند و پس از حمله به خانه «حذیفه جاموس» جوان فلسطینی در شهرک ابودیس، او را با خود بردند.

در درگیری‌های جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در روستای «کفر نعمه» در غرب رام الله هم یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شد.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در حمله چند ساعت اخیر به مناطق مختلف کرانه باختری ۵۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار