مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. مهر 1391 - 5:26   |   کد مطلب: 3079
روز گذشته در دانشگاه بوعلی هفت پروژه عمرانی افتتاح شد.
بوعلی نفس کشید

به گزارش صدای دانشجو دانشگاه بوعلی سینا روز گذشته شاهد افتتاح چند پروژه با حضور مسئولین این دانشگاه بود.این مراسم از صبح و با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه و اجرای مارش ،قرائت فاتحه و تقدیم دسته گل به محضر شهدا اغاز شد.سپس مسئولین این دانشگاه برای افتتاح پروژه های داخل سایت اصلی دانشگاه به سمت دانشکده علوم حرکت کردند وبا ذبح قربانی و توضیحاتی در مورد پروژه  آزمایشگاه زمین شناسی این دانشگاه را افتتاح کردند.

از دیگر اتفاقات این روز افتتاح پروژه آزمایشگاههای تحقیقاتی گروه مهندسی مکانیک و آزمایشگاه دینامیک ماشین و ارتعاشات بود . سپس برای افتتاح پروژه خوابگاه کارشناسی بعثت3 وپروژه خوابگاه های تحصیلات تکمیلی کوثر 1و2 اقدام کردند.

از دیگر پروژه هایی که دیروز رونمایی شد افتتاح سایت کامپیوتر دانشکده هنر و معماری بود. سپس مسئولین برای افتتاح پروژه ساختمان آموزشی دانشکده صنایع غذایی بهار عازم این شهر شدند.

در شهر بهار همه میهمانان برای اقامه نماز جماعت وزیارت عازم مرقد آیت الله بهاری شدند.

و برای افتتاح آخرین پروژه عازم کبودر آهنگ شدند تا ساختمان آموزشی دانشکده فنی ومهندسی دانشگاه بوعلی واقع در این شهر را افتتاح نمایند.در انتهای این مراسم که با سخنرانی و اهداء جوایز در سالن اجتماعات شهیدان ساعدی دانشکده فنی و مهندسی کبودرآهنگ همراه بود مسئول نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا ،امام جمعه محترم ،استاندار محترم، معاونت محترم اداری مالی وزارت علوم و معاونت حقوقی وامور مجلس وزارت علوم به ایراد سخنرانی مختصری پرداختند.

ودر انتهای این  برنامه با اهداءلوح وتقدیر از عوامل اجرایی  قدردانی شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار