مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. مهر 1391 - 10:17   |   کد مطلب: 3188
سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی صبح روز چهارشنبه ـ 19 مهرماه ـ انجام خواهد شد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل ازايسنا، به مناسبت سفر قريب‌الوقوع مقام معظم رهبري به خراسان شمالي، حجت‌الاسلام والمسلمین مهمان‌نواز نماينده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبري، محمود احمدی بیغش استاندار و حجت‌الاسلام والمسلمين یعقوبی امام جمعه بجنورد، پیام مشترکی صادر كردند.

متن این پیام بدین شرح است:

«آب زنيد راه را هين كه نگار مي‌رسد/مژده دهيد باغ را بوي بهار مي‌رسد

اكنون ديار باب‌الرضا و گنجينه فرهنگ‌ها، خراسان شمالي، چشم به راه قدوم پر بركت و وجود گوهربار ولي امر مسلمين رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) است و مردم غيور و شهيدپرور در اين خطه كهن، خود را براي ميزباني مقتداي خويش آماده مي‌كنند.

قلب‌ها در سينه‌ها به عشق ديدار روي محبوب مي‌تپد و همگان مهيا مي‌شوند تا از اقصي نقاط استان در مراسم استقبال آن رهبر فرزانه حضور يافته و باشور و شعف تحسين‌برانگيز خود، ولايتمداري و عشق به نظام اسلامي را به جهانيان فرياد كنند و با نداي لبيك يا رسول‌الله لرزه بر اندام دشمن انداخته و دست در دست يكديگر با آرمانهاي امام راحل (رضوان‌الله تعالي عليه) و شهداي اسلام تجديد بيعت نمايند.

خيل مشتاقان و جان نثاران مقام عظماي ولايت، ساعت 8:00 صبح روز چهارشنبه 19 مهرماه 1391، مسير ورودي ولي امر خود، از فرودگاه بجنورد تا ورزشگاه تختي را گلباران مي‌نمايند و خاك قدوم مباركش را توتياي چشم مي‌كنند.

حبيب‌الله مهمان‌نواز، نماينده مجلس خبرگان رهبري/محمود احمدي‌بيغش، استاندار خراسان شمالي/ابوالقاسم يعقوبي ، امام جمعه بجنورد»

دیدگاه شما

آخرین اخبار