مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. مهر 1391 - 8:56   |   کد مطلب: 3280
مدیر عامل بیمه دی گفت: 4.5 میلیون دانشجو در سراسر کشور برای اولین بار شامل بیمه درمان تکمیلی می شوند.

به گزارش  صدای دانشجو به نقل از باشگاه خبرنگاران ، فرامرز فتح نژاد در نشستی خبری با بیان آنکه دو شرکت بیمه بر اساس تفاهم نامه منعقده با صندوق حمایت دانشجویان وزارت علوم ،‌ اقدام به ارایه پوشش بیمه تکمیلی برای دانشجویان خواهد کرد، ‌افزود: دریافت پوشش بیمه عمر و حادثه برای دانشجویان اجباری و بیمه تکمیلی اختیاری است.

وی ادامه داد: سهم دانشجویان برای دریافت این خدمات برای بیمه عمر و حادثه دو هزار تومان و برای دریافت خدمات بیمه درمان تکمیلی 6 هزار تومان است که بر این اساس کل سهم دانشجویان 8 هزار تومان است .

مدیر عامل بیمه دی، همچنین از قرار دادن 2.5 میلیون نفر بازنشسته تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان بر اساس قرارداد منعقده با کانون سراسری بازنشستگان در سال جاری خبر داد و گفت: قرار است یک میلیون نفر از افراد تحت تکفل این خانوار ها نیز این نوع خدمت رادریافت کنند که بر این اساس حدود 3.5 میلیون نفر در سال جاری تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار می گیرند.

وی پیش بینی کرد: ارزش این قرارداد بیش از 300 میلیارد تومان باشد و تا آخر سال نیز پرتفوی آن به 500 میلیارد تومان برسد.

فتح نژاد افزود: در سال گذشته نیز بر اساس قرارداد منعقده با کانون سراسری بازنشستگی دو میلیون بازنشسته تامین اجتماعی ،خدمات بیمه درمان تکمیلی ،‌عمر و حادثه و آتش سوزی دریافت کردند.

وی گفت: پرتفوی بیمه دی در سال گذشته حدود 400 درصد رشد کرده، ضمن آنکه این شرکت افزایش سود آوری نیز داشته است.

فتح نژاد با بیان آنکه، پرداخت خسارت توسط این شرکت از طریق کارت شارژ است،‌گفت: تعداد نمایندگی های این شرکت از 500 به 900 و شعبات نیز از 34 به 40شعبه افزایش یافته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار