مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. مهر 1391 - 7:21   |   کد مطلب: 3416
حضور فعال برخی مدیران دولتی در جلسات انتخاباتی
مدیران به جای اندیشه تثبیت خود، فکر مردم باشند
جلسه انتخاباتی یکی از گزینه های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با حضور تعدادی از اعضای هیات مدیره تامین اجتماعی برگزار شد
مدیران به جای اندیشه تثبیت خود، فکر مردم باشند

به گزارش صدای دانشجو به نقل از «ندای انقلاب» در حالیکه زمان زیادی تا برهه برگزاری انتخابات باقی مانده، متاسفانه برخی مدیران اجرایی به جای تلاش برای رفع مشکلات مردم ترجیح می دهند در جلسات انتخاباتی برخی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم شرکت کنند.
بر اساس اخبار رسیده به ندای انقلاب ، اخیرا در جلسه شبه انتخاباتی یکی از گزینه های احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، برخی اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی حضور یافته و به اعلام حمایت از کاندیدای مذکور پرداختند.
این کاندیدای احتمالی که سابقه نسبتا طولانی در امر انتخابات ریاست جمهوری دارد در این جلسه کوشید تا با جلب نظر افراد حاضر بسترهای سیاسی حضور خود در انتخابات را تسهیل کند، که ظاهرا در این امر نیز موفق بوده است.
البته پیشنهاد ما به آقایان (ه.م) و (ح.آ) این بود که به جای رایزنی برای تثبیت موقعیت خود در دولت احتمالی آینده، اندکی به فکر حل مشکلات درمانی مردمی می بودند که می باید مدتها در صف نوبت دهی بیمارستان میلاد سرگردان باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار