مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. مهر 1391 - 5:47   |   کد مطلب: 3469
به گزارش صدای دانشجو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر گفت:اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور در روز سشنبه برگزار می شود
ملایری ها به غرب می روند

میلاد شادفر در گفتگو با صدای دانشجو گفت:این اردو در روز سشنبه صبح با حرکت خواهران راس ساعت 7صبح و حرکت برادران راس ساعت 8 صبح اغاز می گردد.

وی گفت: بسیج دانشجویی همواره با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا برنامه داشته است که یک ارتباطی را بین جوانان نسل سومی انقلاب با شهدا ودفاع مقدس برقرار نماید تا نسل سومی ها با مفاخر وقهرمانان واقعی ملت آشنایی پیدا کنند وباتوجه به اینکه مناطق عملیاتی غرب واقعا مناطق  مظلوم و غریبی هستند وهمچنین این مناطق بکر و دست نخورده هستند این اردو زمینه مناسبی را برای این ارتباط معنوی فراهم می آورد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر گفت:تبلیغات این اردو از 18/7 تا 23/7/91 ادامه داشته است وبا توجه به درخواست زیاد دانشجویان ومحدودیت های مالی ناگزیر به اعزام تعدادی از دانشجویان شدیم که دو دستگاه اتوبوس را برای خواهران و دوستگاه اتوبوس را برای برادران در نظر گرفته ایم.

شادفر افزود:در این اردو برنامه های فرهنگی متنوعی در نظر گرفته شده است واز اکثرمناطق عملیاتی غرب کشور با توجه به محدودیت های زمانی بازدید خواهیم کرد مناطقی مثل:اسلام آباد غرب-بازی دراز-سرپل ذهاب-قصر شیرین-گیلان غرب و....

وی در پایان افزود برنامه ریزی شده است که در این اردو دختر شهید نظری از شهدای پاکسازی غرب کشور در کنار سایر دانشجویان حضور داشته باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار