مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. مهر 1391 - 12:00   |   کد مطلب: 3495
اظهارات انتقادی احمدی نژاد در خصوص مطبوعات واکنشی به گلایه مندی جواد نکونام از رسانه ها بوده است.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از جام نیوز، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری کشورمان، صبح دیروز در جمع ملی پوشان به آنها توصیه کرد که روزنامه نخوانند و تلویزیون نبینند چرا که یک عده آدم بیکار نشسته اند و می گویند که چه بکنید و چه نکنید...

این اظهارات با واکنش و بعضا دلخوری مطبوعات ورزشی همراه شد. اما چرا احمدی نژاد این گونه در خصوص رسانه ها سخن گفت؟

وی قبل از آغاز سخنانش در جمع بازیکنان با نکونام صحبت کرد و نکونام نیز به وی گفت که ملی پوشان دو ماه از طرف رسانه ها تحت فشار بوده اند.

خود احمدی نژاد هم در میان سخنانش در جمع ملی پوشان به این نکته اشاره داشت که نکونام چنین حرفی به او زده است.

* سایت رسمی دولت صحبت های نکونام را فاش کرد
جواد نکونام قبل از آغاز سخنان رئیس جمهوری در جمع ملی پوشان به گله از رسانه ها پرداخت.

سایت رسمی دولت اظهارات نکونام را منتشر کرده؛ اظهاراتی که به دلیل دوری خبرنگاران از جمع ملی پوشان در ابتدای بازدید احمدی نژاد از تمرین تیم ملی بازتاب نیافت. اما خبرنگار سایت رسمی دولت در جمع ملی پوشان حضور داشت.

آن طور که سایت دولت نوشته؛ در ابتدای این دیدار جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «هیچ یک از ما خواهان نتیجه‌ای که در مقابل تیم ملی فوتبال لبنان حاصل شد، نبودیم، اما بی‌رحمانه مورد انتقاد قرار ‌گرفتیم و واقعاً اذیت شدیم، اما حمایت جنابعالی در آن مقطع به موقع و عالی بود و امیدوارم در شرایط حساس فعلی نیز با تکیه بر همت ملی و انگیزه مضاعفی که ایجاد شده، بتوانیم بازی‌های خوبی انجام داده و نتیجه مطلوب را بگیریم.»

آیا صحیح بود کاپیتان تیم ملی در آستانه بازی حساس این گله را نزد احمدی نژاد مطرح سازد؟ آیا قبل از این مسأله را خود او و سایر ملی پوشان با رسانه ها حل نکرده بودند؟

راستی چه کسانی برای آشتی پیش قدم شدند؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار