مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. مرداد 1391 - 7:25   |   کد مطلب: 361
گویا چندین باخت پی در پی به اصولگریان و واگذاری مجلس نهم به اعضای جبهه پایداری و متحد باعث ضربه مغری شدن این جریان سیاسی شده است که از سوی جریان اصولگرایی را هم فکر با اصلاح طبان می داند و از سوی دیگر خواهان حضور اصلاح طلبان در حمایت از گزینه های مانند رضایی و قالیباف هستند و برای جبهه پایداری نسخه سیاسی ارائه می دهند.
گزینه های ما قالیباف و رضایی هستند اما با جبهه پایداری اتئلاف می کنیم!

به گزارش سرویس سیاسی بی باک ، نیروهای اصلاح طلب که بعد از فته 88 از سوی مردم بایکوت و در انزوای سیاسی به سر می برند چند وقتی است که از طریق روزنامه های زنجیره ای شروع به نبض سنجی اجتماعی برای حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری کرده اند.

این جریان که در پرونده خود اقدامات علیه امنیت ملی و براندازی جمهوری اسلامی ایران ، از طریق انقلاب مخملی را دارد با هیاهو و پروپاگاندا در صدد است که ذهن نیروهای اجتماعی را به سوی خود جلب کنند.

چندی پیش در اقدامامی هماهنگ تمامی روزنامه های اصلاح طلب به انعکاس سخنان یکی از اعضای مرکزی مجمع روحانیون مبارز پرداختند که در صحبت های خود به حضور حتمی اصلاح طلبان در انتخابات آتی اشاره کرده بود.

در جدیدترین سخنان در این باره نیز یکی از اعضای حزب دولت ساخته کارگزاران سازندگی ، با اشاره به حضور حتمی و هدف مند اصلاح طلبان برای در دست گیری ریاست جمهوری گفته: اصلاح‌طلبان بعد ازجریانات سال 88 برنامه‌هایی را پیش‌روی خود قرار می‌دهند كه حداقل حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوانند از این طریق سهم بزرگی را برای خود به‌دست بیاورند وی هم چنین اشاره می کند: بسیاری از اصولگرایان از لحاظ فكری به اصلاح‌طلبان نزدیك‌‌تر هستند! و اصلاح‌طلبان می‌توانند به قالیباف و رضایی به عنوان دو گزینه فکر کنند

مرتضی سجادیان در مصاحبه خود با باشگاه خبرنگاران رقیب اصلی اصلاح طلبان را جبهه متحد اصولگرایی می داند و در ادامه نسخه پیچی های خود بهترین راه حل برای جبهه پایداری را ائتلاف با اصلاح طلبان دانسته است!

طرح این ادعا از سوی نیروهای اصلاح طلب در حالی صورت می گیرد که جبهه پایداری با وجود فعالیت چند ماه خود توانست در انتخابات مجلس نهم شواری اسلامی پیروزی چشم گیری را به دست آورد و اکثر نمایندگان خود در تهران و شهرستان ها را راهی بهارستان کند.

این در حالی است که اصلاح طلبان نه تنها نتوانستند لیستی ارائه دهند بلکه نیروهای شناخته شده ی آنان مانند مصطفی کواکبیان، حشمت اله فلاحت پیشه،داریوش قنبری و... راهی به مجلس پیدا نکردند.

عباس عبدی عضو سابق حزب مشارکت نیز در نوشته ای که در سایت جرس انتشار یافته بود شرایط اصلاح طلبان را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری مناسب ندانسته و عنوان کرده بود: اصلاح طلبان دچار دوگانگي راهبردي هستند و به همين دليل بحث كردن آنها درباره انتخابات رياست جمهوري بي مورد است.

گویا چندین باخت پی در پی به اصولگریان و واگذاری مجلس نهم به اعضای جبهه پایداری و متحد باعث ضربه مغری شدن این جریان سیاسی شده است که از سوی جریان اصولگرایی را هم فکر با اصلاح طبان می داند و از سوی دیگر خواهان حضور اصلاح طلبان در حمایت از گزینه های مانند رضایی و قالیباف هستند و هم چنین برای جبهه پایداری نسخه سیاسی ارائه می دهند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار