مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. آبان 1391 - 13:32   |   کد مطلب: 3738
رئیس جمهور مصر شب گذشته پس از دیدار با برخی از علمای الازهر در قاهره تاکید کرد: هرگز نمی توانیم تجاوز علیه ملت فلسطین و محاصره مردم بیدفاع غزه را بپذیریم.

به گزارش صداي دانشجو، مهر به نقل از النشره لبنان نوشت: محمد مرسی شب گذشته در دانشگاه الازهر تاکید کرد: تجاوز و محاصره ملت فلسطین هرگز قابل پذیرش نیست و مصر آمادگی هر گونه کمکی به این ملت را دارد.

وی افزود: مابه کسی اعلام جنگ نمی کنیم اما در برابر آنچه در نوار غزه رخ می دهد دست بسته نخوایم ایستادو با تمام قوا از فلسطینیان حمایت می کنیم.

رئیس جمهور مصر تاکید کرد: ما به وضوح اعلام می کنیم که حق فلسطینیان ضایع نمی شود و ما در کنار آنها در برابر هر گونه تجاوزی قرار می گیریم.

وی افزود: مسئله فلسطین یک موضوع اساسی در تحرکات ما در جهان اسلام است و مصر پس از انقلاب که گفته به توافقات بین المللی احترام می گذارد، هرگز نمی تواند تجاوز علیه فلسطینیان را بپذیرد.

مرسی تاکید کرد: خون ملت فلسطین خون ما، زندگی آنها زندگی ما و دردهایشان دردهای ما هستند.
خاطرنشان می شود مرسی که اخیرا با انتقاداتی مردمی پس از ارسال نامه محبت آمیز به شیمون پرز مواجه شده است.

از سوی دیگر به گزارش فلسطین الیوم حملات رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه طی روزهای اخیر دهها شهید و زخمی برجاگذاشته است. در پاسخ به این حملات نیروهای مقاومت فلسطین ۸۰ فروند موشک خمپاره به فلسطین اشغالی پرتاب کرده اند که باعث زخمی شدن ۷ شهرک نشین صهیونیست شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار