مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. آبان 1391 - 13:01   |   کد مطلب: 3740
پایگاه خبری «عربی‌پرس» با اشاره به گشایش دفتر فارس در سوریه به نقل از مدیرعامل این خبرگزاری،‌ فارس را بازوی تبلیغاتی و رسانه‌ای خواند که در کنار کشور و مردم سوریه ایستاده است.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس، پایگاه خبری «عربی پرس» در خبری از گشایش دفتر خبرگزاری فارس در دمشق، پایتخت سوریه خبر داد و به نقل از سخنان «سید نظام الدین موسوی»‌ مدیر عامل این خبرگزاری در سخنرانی افتتاحیه پرداخت.
عربی پرس در این ارتباط به نقل از موسوی به حمله تبلیغاتی و رسانه‌ای اشاره کرد که برخی کشورها به رهبری قطر و عربستان سعودی به دور از راستی و اخلاق آن را علیه مردم و کشور سوریه تدارک دیده‌اند.

همچنین عربی پرس به دیدار هیئت ایرانی با «محمد جهاد اللحام»، رئیس پارلمان سوریه اشاره کرد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در جریان این دیدار درباره خبرگزاری فارس گفت که این خبرگزاری پوشش مناسبی و متوازنی از حوادث سوریه تاکنون داشته و با گشایش دفتر آن در دمشق این پوشش گسترده‌تر و فراتر خواهد شد.

موسوی در ادامه افزوده بود که دفاع از سوریه به عنوان یک کشور دوست وظیفه‌ای برعهده ماست و خبرگزاری فارس بازوی تبلیغاتی و رسانه‌ای است که در کنار کشور و مردم سوریه ایستاده است.

در این دیدار همچنین «محمدرضا شیبانی»، سفیر ایران در دمشق به نقش خبرگزاری فارس در تبیین و انتقال حقایق جاری در سوریه به مردم ایران و دیگر ملل مسلمان جهان پرداخته بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار