مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. آبان 1391 - 13:04   |   کد مطلب: 3742
یکی از مهمترین مسائلی که باعث آزار و به فکر فرورفتن خیلی از آمریکائی هاست، اسراری است که در مورد گذشته اوباما مطرح است و او نمی خواهد در این مورد صادقانه حرف بزند.

به گزارش صدای دانشجو، باشگاه خبرنگاران به نقل از اینفو وارز خبر داد که البته اوباما آزاد است که هرچه می خواهد بگوید و یا بخواهد یک مسلمان، یا فراماسون و یا یک هندو باشد. اما مسئله این است که مردم آمریکا حق دارند بخوانند رئیس جمهورشان با آنها صادق باشد. ما در نوامبر انتخاباتی ملی و سرنوشت ساز داریم، انتظار این است که کاندیداها بامردم صادق باشند و بگویند که واقعاً اعتقادشان چیست.

از قدیم گفته اند یک فرد را می توان از جواهراتی که به خود آویزان میکند و یا با چیزهایی که در جیب خود دارد، شناخت. رهبران ما آمریکائی ها هم از این قاعده مستثنی نیستد . البته که باراک اوباما نیز از این قانون مستثنی نیست .
فکر می کنید در جیب اوباما و یا در دستانش چه چیزهایی است ؟ باور نمی کنید ، یک خدای کوچک هندوها ، یک نشان فراماسونری و یک انگشتر ازدواج که بر روی آن به زبان عربی نوشته شده است ، خدایی نیست جز خداوند یکتا . خب این چیزهای متناقض چه نشانه هایی برای شناخت اوباما به ما می دهند؟
واقعاً یک سوال جالب است . تا با حال کسی درخصوص این اشیاء از او چیزی نشنیده است و سوالی از او نکرده است . اما همه آنها به نوعی نشان دهنده یک زاویه از زندگی باراک اوباما است .
اگر او واقعاً همان هال فری میسون باشد که در افواه عمومی نیز به آن مشهور است ، باید بیرون آمده و به آن اعتراف کند . او باید اعتراف کند که یک فراماسون است و این یک نام غیرواقعی و دروغین برای او نیست .
یکی از مهمترین مسائلی که باعث آزار و به فکر فرورفتن خیلی از آمریکائی هاست، اسراری است که در مورد گذشته اوباما مطرح است و او نمی خواهد در این مورد صادقانه حرف بزند . بسیاری از مسائل در مورد گذشته او است که هیچکس نمی خواهد در موردش صحبت کند، حتی در ایام نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری .
بسیاری با وجود انبوه شواهد مخالف ، هیچ شکی در مورد مسیحی بودن باراک اوباما ندارند .
منتها نکته جالب اینجاست که آن خدای کوچک هندویان در جیبش چه می کند؟
تصویری که در زیر می بینید و در اینترنت منتشر شده است، تصویر خدای کوچک هندویان به اضافه چیزهای دیگری مثل مهره ها و نشان های شانس است که او هرجا می رود با خودش دارد .

گزارش شده است که اوباما هرجا که می رود این مهره ها و نشان ها را با خود حمل می کند .
این خبر را بسیاری از رسانه های مهم آمریکائی پوشش نداده اند اما در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده ای داشته است .
عکس مذکور نشاندهنده چیزهایی است که در جیب اولین و تنها کاندیدای سیاه پوست برای منصب ریاست جمهوری آمریکا است . یک مجسمه کوچک مریم و عیسی مسیح ، یک بت میمون شکل ، یک بازوبند متعلق به یک سرباز کشته شده درعراق و یک سکه شانس قماربازها .
آن بت میمون شکل درواقع "خدای میمون" در مذهب هندو یا "هانومان" است.
اوباما که پدری کنیایی و مادری سفید پوست و اهل کانزاس داشته ، مقداری از کودکی اش را دراندونزی ، جایی که مذهب هندو در آن رواج گسترده ای داشته گذرانده است .
خب واقعاً هانومان چیست و چه ربطی به مذهب هندو دارد؟
در ویکی پدیا درمورد خدای هندویان آمده است ، برطبق قوانین مذهب هندو ، هانومان الهه هندویان است . او هوادار سرسخت و دوآتشه راما و اصلی ترین شخصیت حماسه رامایانا است . علاوه بر رامایانا در چندین کتاب هندویان ازجمله ماهابهاراتا نیز به چشم میخورد . همینطور درکتاب جین وپوراناس . او که شبیه یک میمون است در جنگ راما علیه شیطان یعنی راوانا شاه شرکت دارد . در بعضی از کتب نوشته شده است که او در کالبد شیوا نیز حلول کرده است .
بعضی از هندویان در هند ، بسیار خوشحال و هیجان زده شدند وقتی دیدند اوباما قصد دارد دو بشقاب بزرگ طلایی دو فوتی منقش به صورت هانومان را قبول کند .
در سال ۲۰۰۸ روزنامه پرتیراژ تایمز آو ایندیا چاپ دهلی نو نوشت که این اشیاء به نماینده اوباما تحویل شده است . " کاریلون سوواج مار" نماینده اوباما ، دو بشقاب طلایی دو فوتی را تحویل گرفت که بعداً به اوباما بدهد .
بتی نیز به اوباما تحویل شد تا همیشه همراه او باشد . از اوباما بعنوان سرباز هانومان نیز یادشده است چرا که اوباما به شدت به هانومان ارادت دارد و به همین خاطر این بت تقدیم او شده است ".
چه کسی می تواند ادعا کند چنین مطالبی را در رسانه ها و یا روزنامه های خود آمریکا دیده یا شنیده است ؟
مسلماً هیچکس...
از همه اینها گذشته یکی ازنگرانی های اصلی ، این حقیقت است که اوباما یک حلقه منقش به نشان ماسونی دارد و این گمان را تقویت می کند که او یک فراماسون است .
تصویر زیر مربوط به ژوئن سال ۲۰۰۸ و مجله نیوزویک آن را کار کرده است .

این تصویر نشان میدهد که اوباما با دو دستش درحال حمل نشان ملی ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا است .
در نمای نزدیک تر ، می توان نشان فراماسونری را روی حلقه وی دید.

وقتی روی تصویر زوم می کنید به وضوح این نشان را می بینید:

تصویر زیر قطعه متفاوت دیگری از جواهری است که بانشان پرگار مشخص است.

موضوع دقیقاً چیست ؟
جواب بله است ، اما نکته اینجاست که اوباما ، خیلی سعی دارد این موضوع را لاپوشانی کند.
اگر اسم مستعار او پرنس هال فری میسون است باید به آن اعتراف کند.

یکی دیگر از حلقه هایی که اوباما در دستش دار حلقه ازدواج او است .
این که وی مدتها قبل از ازدواجش ، این حلقه را به دست می کرده است ، کاملاً مشخص است و اخیراً کارشناسان توانسته اند ، در یک نمای نزدیک نوشته روی این حلقه را خوانده و آن را ترجمه کنند.
فکر می کنید این نوشته چیست ؟
این نوشته میگوید هیچ خدایی نیست مگر الله
تصویر زیر نشان می دهد که این حلقه را اوباما در دست چپش دارد.

بر طبقه گزارش wnd اوباما این حلقه را در زمانی که در هاروارد ، حقوق می خوانده به دست می کرده است .
اوباما زمانی که دانشجوی حقوق در دانشگاه هاروارد بوده است این انگشتر را در دست می کرده و همکلاسی هایش را نیز متعجب کرده بود .
حالا انتشار عکس جدیدی از دهه ۸۰ مشخص کرده است ، که انگشتری که اوباما درانگشت مخصوص افراد متاهل می کرده مثل همان انگشتری بوده که مایکل رابینسون درمراسم ازدواج خود در سال ۹۲ به دستش کرده بود .
به هر حال در زبان عربی و زبان کارشناسان این زبان ، حلقه ای که اوباما برای بیش از ۳۰ سال است به انگشت کرده جمله اول اعلام مسلمانی در دین اسلام ، موسوم به شهادتین است .
سوال اینجاست که چرا اوباما که یک مسیحی است ، چنین حلقه ای دردستش کند ؟ جمله ای که نشان مسلمانی است .
آیا می شود که این را به حساب یک اشتباه گذاشت ؟
آیا تا به حال کسی از او پرسیده که علت استفاده از این انگشتر چیست ؟
آیا واقعاً اوباما به اسلام گرایشی دارد؟
از همه اینها گذشته وی دراین سالها در مواردمتعددی از اسلام به نیکی یادکرده است .
البته اوباما آزاد است که هرچه می خواهد بگوید و یا بخواهد یک مسلمان ، یا فراماسونر و یا یک هندو باشد .
اما مسئله این است که مردم آمریکا حق دارند بخواهند رئیس جمهورشان با آنها صادق باشد .
مادر نوامبر انتخاباتی ملی و سرنوشت ساز داریم ، انتظار این است که کاندیداها بامردم صادق باشند و بگویند که واقعاً اعتقادشان چیست .

دیدگاه شما

آخرین اخبار