مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. آبان 1391 - 14:42   |   کد مطلب: 3780
مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی توضیحاتی درباره یک خبر ارائه و تصریح کرد: این مرجع تقلید همواره بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی مسؤولان و سران قوا تاکید داشته و دارند.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از جهان، حجت الاسلام محمدحسین شمس مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در گفت و گو با رسا، با اشاره به دیدار محرمانه و خصوصی محسن رضایی با این مرجع تقلید و انعکاس برخی اخبار از این دیدار مبنی بر اعلام آمادگی این مرجع تقلید برای میانجی گری برای رفع اختلاف بین رییس جمهور و رییس قوه قضاییه، گفت: با توجه به محرمانه بودن دیدار آقای محسن رضایی با حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی جزئیاتی از این دیدار منتشر نشده است.

وی افزود: حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی همواره بر ضرورت حفظ وحدت بین قوا و مسؤولان کشور برای رفع مشکلات و خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید داشته و دارند.

مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: ایشان همچنین در درس خارج فقه خود که روز چهارشنبه چهارم آبان ماه در مسجد اعظم قم برگزار شد، از سران قوا خواستند با توجه به حساسیت شرایط کشور اختلافات را به سطح جامعه نکشانند و در جلسات خصوصی به حل آن بپردازند.

حجت الاسلام شمس تصریح کرد: این مرجع تقلید همواره بر ضرورت حفظ نظام تاکید داشته و این مهم را از اوجب واجبات می دانند.

گفتنی است،‌ در پی دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضرت آیت الله نوری همدانی در روز پنج شنبه پنجم آبان ماه، برخی از پایگاه های خبری مدعی درخواست وی از حضرت آیت الله نوری همدانی برای میانجی گری جهت پایان دادن به اختلاف بین رییس جمهور و رییس قوه قضاییه و همچنین موافقت این مرجع تقلید با این خواسته شده بودند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار