مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. آبان 1391 - 19:16   |   کد مطلب: 3812
بدپوششي يكي از زنان بازيگر سينماي ايران كه به عنوان داور در جشنواره اي ضد ايراني ظاهر شده بود، با واكنش هايي روبرو شد.

به گزارش جهان به نقل از کیهان، جمعي از فعالان دانشجويي تهران بزرگ در نامه اي سرگشاده به فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ، خواستار برخورد عادلانه و قانوني با بازيگر متخلف شدند.

در اين نامه آمده است: هويت زن ايراني از شاخصه هاي مهم هويت ملي، فرهنگي و ديني ماست و حجاب نمود احراز شده اين هويت ملي مي باشد.

حضور يك بازيگر شاخص به عنوان نماينده زن ايراني با ظاهري غيرديني و منافي عفت و شرافت بانوان ايران اسلامي، هتك حرمت به اين حريم مقدس و معادل به عصمت نبوي است.

در همين حال، جنبش مقابله با عريانگري در سينماي ايران اعلام موجوديت كرد.

اين جنبش در بيانيه اي، حضور دون شأن بازيگر زن سينماي ايران در جشنواره ضد ايراني ابوظبي را تاييدي بر لطمات وارد شده توسط امارات نسبت به تماميت فرهنگي و ارضي كشور و اهانتي آشكار به هويت بانوان ايراني دانست.

رئيس بسيج بانوان كشور نيز، اعلام كرد اگر بازيگر سينماي ايران از عملي كه انجام داده از مردم برائت نجويد و عذرخواهي نكند، قطع بر يقين بايد جزو كساني باشد كه ممنوع التصوير شود و اين خواست مردم است.

مينو اصلاني تاكيد كرد: اقدام اين بازيگر كمتر از حركت ماهواره هاي معاند نيست. وي به نوعي بلندگوي ماهواره هايي شده است كه آنها هم بر باورها و اعتقادات مردم ما مي تازند.

گفتني است در جشنواره ضد ايراني و ضد اسلامي ابوظبي، فيلم ايراني «يك خانواده محترم» جايزه ويژه كسب كرد.

اين فيلم ساخته مسعود بخشي و به تهيه كنندگي محمد آفريده است كه سراسر اهانت به بنيانگذار جمهوري اسلامي، رزمندگان اسلام و ملت ايران قلمداد مي شود. نمايش اين فيلم در كن، باعث شد برخي از ايرانيان- سينما و غيرسينماگر- در اعتراض به اهانت هاي اين فيلم به ارزش هاي ديني و ملي، تالار نمايش را ترك كنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار