مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. آبان 1391 - 6:38   |   کد مطلب: 3826
امکان خرید و دریافت کارت اعتباری کنکور کارشناسی ارشد 92 از امروز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال شد.
جزئیات ثبت نام و خرید کارت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92

به گزارش صدای دانشجو به نقل از«خبرنامه دانشجویان ایران»،  داوطلبان برای خرید کارت اعتباری ثبت‌نام باید 17 هزار و 800 تومان پرداخت کنند البته مبلغ خرید کارت اعتباری علاقمندی دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی نیز مبلغ 5 هزار و 800 تومان است.

براساس این گزارش، داوطلبان حداکثر می‌توانند 3 عدد کارت با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب خریداری کنند.

ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1392 و هجدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور، از 9 آبان ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و تا 16 آبان‌ماه ادامه دارد.

آزمون کارشناسی ارشد 92 صبح و عصر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، 18، 19 و 20 بهمن ماه 1391 برگزار خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی سنجش نیز از داوطلبان خواسته است پیش از خرید به نکات ذیل توجه نمایند:

* لطفا پیش از اقدام به خرید، قسمت سوالات متداول را مطالعه نمایید.

* داوطلب لازم است شماره سفارش خود را تا پایان مراحل ثبت‌نام حفظ نماید. این شماره در زمان انتخاب دروازه پرداخت، نمایش داده می‌شود.

* در صورت پرداخت وجه و خرید کارت اعتباری، مبلغ کارت اعتباری خریداری شده قابل استرداد نیست.
* از انجام چند درخواست خرید به صورت همزمان خودداری نمایید. در غیر اینصورت مشکلات پیش آمده بر عهده داوطلب است.

* برای خرید اینترنتی می‌توانید از هریک از کارت‌های عضو سیستم شتاب که قابلیت خرید اینترنتی را دارند، استفاده نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا  را کلیک نمایید.

* در صورتیکه عملیات بانکی را انجام داده و پیام مربوط به موفقیت تراکنش مالی را به همراه شماره پیگیری از سوی بانک دریافت نمودید و مجددا به این سایت بازگشته ولی به هر دلیل موفق به مشاهده مشخصات کارت(ها) اعتباری خود نشدید، می‌توانید با استفاده از شماره سفارش، از قسمت «مشاهده مشخصات کارت» در منوی سمت راست، نسبت به مشاهده اطلاعات کارت خود اقدام نمایید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار