مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. آبان 1391 - 7:50   |   کد مطلب: 3828
بابرگزاری اولین تریبون آزاد در سال جاری:
دانشگاه بوعلی استارت زد
تریبون آزاد با موضوع تحریم در دانشگاه بوعلی برگزار شد.
دانشگاه بوعلی استارت زد

مسئول کرسی آزاد اندیشی دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفتگو با صدای دانشجو گفت:تریبون آزاد دانشجویی با موضوع تحریم،تهدید یا فرصت با زیر شاخه هایی از قبیل تحریم نفت،اقتصاد مقاومتی،اقتصاد دانش بنیان، بی کفایتی مسئولین  و مذاکره با آمریکا در دانشگاه بوعلی  در حال برگزاری است.

سها صالح در خصوص زمان ومکان برگزاری این برنامه مخاطب پسند دانشجویی گفت:این برنامه از شنبه 6آبان تا سه شنبه 9آبان در دانشکده های دانشگاه بوعلی به صورت چرخشی برگزار می گردد.

وی گفت این برنامه در دانشکده های ادبیات و کشاورزی برگزار گردید و با استقبال خوب دانشجویان روبرو شد البته این برنامه امروز وفردا نیز به ترتیب در دانشکده های فنی ومهندسی و علوم پایه  هر روز از ساعت 12:30 برگزار می شود.

مسئول کرسی آزاد اندیشی دانشگاه بوعلی گفت:همان طور که از نام این برنامه ی دانشجویی برمی آید تریبون آزاد دانشجویی فضای بسیار آزادی را برای دانشجویان با هردیدگاه ومنطقی  فراهم می کند تا در این تریبون ثبت نام وصحبت کنند و همه دانشجویان  نیز با سعه صدر کافی و در کمال ادب این حرف ها را می شنوند و پاسخ می دهند.

سها صالح در خصوص  هدف برگزاری این برنامه در قالب تریبون آزاد گفت:هدف از برگزاری این برنامه در قالب تریبون ،آماده سازی دانشجویان برای برگزاری کرسی آزاد اندیشی با همین موضوع در تاریخ 16 آبان است.

وی در خصوص همکاری مسئولین دانشگاه برای برگزاری این چنین برنامه های دانشجویی گفت:البته در دانشگاه بوعلی فضای مناسبی برای این قبیل کارها فراهم است ولی مسئولین امر در قبال درخواست مجوز برای برگزاری این برنامه اندکی امتناع کرده و اجازه تبلیغات را به ما ندادند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار