مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. آبان 1391 - 7:14   |   کد مطلب: 3877
جنس او،‌از تبار ولایت‌شناسان و ولایتمداران بی‌ادعاست که باید مظلومانه برای اولویت‌های بالاتر،‌به صبر و سکوت هفت ساله خود تا آخرین روز ادامه دهد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از الف، محمدعلی رامین، در بخشی از یک یادداشت در روزنامه ایران با اشاره به نامه اخیر احمدی نژاد به رئیس قوه قضائیه نوشت: بنی‌صدر، هاشمی و خاتمی به اعتبار رأیی که مردم به آنها داده بودند، نه فقط قوای دیگر را به چالش کشیدند بلکه در موارد زیادی فراتر از حقوق مندرج در قانون اساسی، مطالبات فراقانونی خود را مطرح و پیگیری نمودند؛ لیکن نه امام خامنه‌ای در دوره ریاست جمهوری خود چنین کردند و نه دکتر احمدی نژاد می‌تواند مثل شخصیت‌های سه گانه فوق‌الذکر عمل کند. زیرا جنس او،‌از تبار ولایت‌شناسان و ولایتمداران بی‌ادعاست که باید مظلومانه برای اولویت‌های بالاتر،‌به صبر و سکوت هفت ساله خود تا آخرین روز ادامه دهد.

بنابراین، نخستین اشکال اساسی این نامه، نویسنده آن است که برآمده از قریب 50 میلیون رأی ایرانیانی است که طی دو دوره ـ غالباً با مناجات و نذر و نیاز و غسل و وضو‌ــ به پای صندوق رأی آمدند تا نایب امام زمان(عج) را از خود خشنود سازند و برای امام عصر(عج) سربازی فداکار و برای نایب بر حق آن حضرت، سرداری هم خط مالک اشتر برگزینند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار