مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. آبان 1391 - 6:51   |   کد مطلب: 3997
در برنامه شب گذشته ۹۰ هافبک استقلال بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ برتر شد.
به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس، برنامه ۹۰ شب گذشته با دعوت از سعید رجبی آقای گل مسابقات فوتسال جام جهانی به بررسی وضعیت تیم ملی فوتسال‌ و مسابقاتی که در سال ۱۹۹۲ برگزار شد و تیم ملی به سرمربیگری محمد مایلی‌کهن به مقام چهارم جهان رسید، پرداخت.

سعید رجبی اعلام کرد در آن زمان به دلیل نداشتن تیم فوتسال، محمد مایلی کهن در چند روز از تیم فوتبال منتخبی به عنوان تیم فوتسال تشکیل داد.

در بخش دوربین ۹۰ مدل موهای جدید، عجیب و البته منشوری حسین کعبی نشان داده شد که توسط فردوسی پور با طوفان سندی آمریکا مقایسه شد. نوع آرایش موی کعبی در نوع خود منحصر به فرد بود.

همچنین صحبت‌هایی از بهروان و کفاشیان در خصوص جام حذفی عنوان شد و مجری برنامه فدراسیون را با توجه به تناقض‌هایی که در حرف‌ها بود مجمع الجزایر و فدراسیونی عجیب و غریب نامید.

سؤال برنامه ۹۰ مربوط به انتخاب بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ برتر بود که یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر در این مسابقه پیامکی شرکت کردند و در پایان جانواریو با ۳۷ درصد اول شد، آرمناک پطروسیان با ۲۱ درصد و ابراهیم توره با ۱۶ درصد رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. لئون استپانیان، ادینیو و عماد رضا دیگر گزینه‌ها بودند.

یکی دیگر از مواردی که شب گذشته به آن پرداخته شد وضعیت تیم تراکتورسازی تبریز بود که جعفری مدیر عامل این باشگاه پشت خط آمد و گفت: اولیویرا اصلا به خارج کشور نرفته که بخواهد به ایران برگردد. در خصوص پول ایشان از طریق قانونی به دنبال این هستیم تا مشکل ارزی با این سرمربی را طبق تعهدی که به او داده‌ایم پرداخت کنیم. دو ماه حقوق اولیویرا عقب افتاده است.

وی در جواب سؤال‌ فردوسی‌پور که قرارداد اولیویرا چند هزار دلار است گفت: من در این باره همیشه رو راست صحبت کردم. اولیویرا به همراه ۴ دستیارش ۸۰۰ هزار دلار گرفته‌اند. در آن زمان دلار ۱۵۸۰ تومان بود. از فصل گذشته ۸۰۰ میلیون بدهی داریم و به هیچ عنوان بدهی ما میلیاردی نیست.

در آیتم بعدی بحث برگزاری جام حذفی و اظهار نظرهای مدیران عامل و سرمربیان تیم‌ها پخش شد از بین ۳۶ مدیر عامل وسرمربی ۳۳ نفر موافق برگزاری جام حذفی و ۳ مدیرعامل و سرمربی مخالف بودند.

دیگر میهمان برنامه مهدی مهدوی‌کیا بود. در بخش پایانی نیز پخش تصاویری از یک ورزشگاه نیمه تمام در اقلید پخش شد. در این ورزشگاه نوجوانان با پرش از فنس‌ها به داخل زمین می‌رفتند تا به فوتبال بپردازند. در هنگام بازی تیر دروازه برگشت و روی یکی از این نوجوانان که علاقه شدیدی به برنامه ۹۰ و فوتبال داشت افتاد و باعث فوت وی شد. پدر این نوجوان دقایقی از شور و اشتیاق فرزندش توضیح داد.

حواشی‌ بازی برق شیراز و شاهین بوشهر که باعث شده بود بازیکنان برق بر اثر حمله هواداران و چند موتور سوار از ناحیه سر دچار شکستگی شوند نیز به تصویر کشیده شد. بازیکنان برق شیراز معتقد بودند در تماس‌های تلفنی به آنها اعلام شده در صورتی که برای بازی برگشت به بوشهر بروند تکلیف جانشان دست خودشان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار