مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. آبان 1391 - 12:03   |   کد مطلب: 4168
معاون اداری مالی وزارت علوم:
دانشگاه بوعلی از بهترین هاست
دانشگاه بوعلی به زودی بین 4دانشگاه برتر قرار خواهد گرفت.
دانشگاه بوعلی از بهترین هاست

به گزارش صدای دانتشجو معاون اداری مالی  وزارت علوم در خصوص سطح دانشگاه بوعلی سینا در میان دانشگاه های کشور گفت: دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاهی است که در سه سال گذشته بیشترین سرعت رشد را در بین دانشگاه های کشور داشته است. و الان جایگاهی پیدا کرده که این جایگاه اگر به همین سرعت پیش برود جزء چهار دانشگاه برترکشور خواهد بود مشروط بر اینکه خروجی ها ی این دانشگاه متناسب با رشدش باشد یعنی اگر همانطور که این دانشگاه در تحصیلات تکمیلی وگرفتن مجوز رشته های کارشناسی ارشد و دکتری موفق بوده در خروجی هایش نیز به همین اندازه رشد داشته باشد فکر میکنم جزء 4-3 دانشگاه اول خواهد بود.

دکتر متکان با توجه به وضع اقتصادی کشور واجرای پروژه های عمرانی دانشگاه ها با وجود تحریم های شدید علیه کشورمان گفت:قطعا این تحریم ها بی تاثیر نخواهد بودوبه  هر حال این شرایط، شرایط گذرا است. الحمد ا... ما الان شرایط خوبی داریم به هر حال دنیا ما را تحریم کرده است و در تحریمش آن چنان موفق نبوده است. اما در این مدت کوتاه اثراتی داشته  بخصوص در مورد  پروژه های عمرانی که ما را وادار به این کار کردتا  اعلام کنیم امسال پروژه های جدیدی را  فعلا در دستور کار نداشته باشیم و برای تکمیل پروژه های عمرانی که در دست ساخت هستند برنامه ریزی کنیم تا هرچه سریعتر این پروژه ها را به پایان برسانیم.

وی در خصوص برنامه ریزی معاونت اداری مالی  وزارت علوم برای احداث دانشگاه های تک جنسیتی گفت:

 ما باید در این زمینه را بستر آماده کنیم که تقریبا می توان گفت که موفق بوده است ما الان بیش از 8-7 دانشگاه دخترانه داریم نه مثل بهار که دانشکده باشند بلکه دانشگاه هستند مثل دانشگاه بجنورد  و دانشگاه جامع دخترانه البرز و دانشگاه نرجس خاتون رفسنجان و چند دانشگاه دیگر.

اسلامی شدن دانشگاه ها کار سنگینی است بالاخره 80 سال دانشگاه های ما با سیستم الگوهای غربی اداره می شدند. ان شاء ا... امیدواریم تا پایان دولت قدم های اساسی بردارد

معاون اداری مالی  وزارت علوم در مورد عملکرد دکتر زلفی گل رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت:

فکر میکنم جزء رئیس هایی  است که دارای بالاترین نمره است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار